Fajna baza do renowacji
. Sam planuję kupić wigry i go zrobić
. Zapraszam cię do Ogara i mojego Fan Page
.
Minimum, czyli malowanie szprejem samochodowym dobrej klasy,
razem z podkładem itd. to koło 100 zł.
Części tak jak powiedział Wojski - jakieś 70 zł. Może przy szczęściu 50 zł.
Naklejki z Motonaklejek 50zł, ale dostaniesz taniej
w jakimś zakładzie (u mnie 25 zł).
Chromowanie, oprócz tego, że trudno znaleźć sensowną ofertę,
będzie najdroższe. Zapewne przekroczy cenę malowania.
Lepiej poszukaj nowych chromów.
U mnie, zabrakłoby palców, żeby policzyć napotkane przeze mnie
rowery, np. w drodze do szkoły, ale nie zawahałem się
włożyć ponad 300 zł. Dla własnej satysfakcji.
Update 15.04.2014
Dzisiaj przyjrzałem się ubytkom Rometa i złapałem się za głowę...
Nawet mocowania tylnego błotnika są urwane a sam błotnik to masakra...
Teraz faktycznie nie wiem czy go remontować.
Zdjęcia:
Aha i zidentyfikowałem mniej więcej numery ramy rocznik to coś około '82 tak to wygląda...
Troszkę zaniedbany , ale tylko troszkę
Remontuj! Remontuj! Remontuj! Remontuj! Remontuj!
A jak masz jakiekolwiek wątpliwości, to zobacz sobie jak
kiedyś wyglądał mój Karat. Teraz tylko czeka na złożenie
w pięknym, wiśniowym, oryginalnym lakierze...
Rower maksymalnie wyeksploatowany. Rdza go nie oszczędzała. Nie wiadomo jak bardzo wżarła się w tylne haki. Wigry jest do wyrzucenia.
Pamiętaj, że nigdy nie jest tak źle, by nie mogło być jeszcze gorzej...
Update 25.04.2014
Złomek powoli nabiera kształtów. Chociaż czy ja wiem?
Obecnie doprowadziłem go do stanu: Usiądź, rusz, przejedź się.
Wymieniłem dętkę i wentyle, nasmarowałem go i umyłem
Tak wygląda na chwilę obecną:
39zł za przerdzewiałą felgę. Widzę, że kogoś się nieźle żarty trzymają.
Muran ja wiem
Dziura jest w tylnej obręczy...
Mam w zamiarze kupić całe nowe koło ale to dopiero później obecnie zajmuje się moimi nowymi nabytkami.
Przy okazji - zrób zdjęcie ukazujące rower idealnie od boku. Coś chcę zobaczyć.
Wnusiu co chcesz zobaczyć to ja Ci wyślę tego zdjęcie