Po wymianie oleju pojawił się problem ze sprzęgłem. Jak wbije bieg na wciśniętym sprzęgle to jest tendencja do ciągnięcia, aż przygasa. Wlałem Lux 10, nie wiem co było wlane wcześniej. Sprawdziłem i od nowa wyregulowałem linkę, ale nic to nie pomogło.
Co to może być i jak to sprawdzić?
Na ciepłym problem ustaje czy nie? Tarcze w jakim stanie?
Może kosz ci się odkręcił lub zawleczka puściła.
(04-04-2014 00:18:57)nie_mientki napisał(a): [ -> ]Na ciepłym problem ustaje czy nie? Tarcze w jakim stanie?
N a ciepłym to samo.
Jeszcze nie zaglądałem do sprzęgła i nie wiem w jakim stanie są tarcze. Jak ocenić ich stan? Jaka jest minimalna grubość okładzin?
Stan to oceniasz rozbierając i oglądając czy korki nie popękały, nie wyszczerbione, nie powypadały itd. Co do grubości to po weekendzie mogę wziąć suwmiarkę i zmierzyć nówki bo mam kilka sztuk. Tak czy siak-jeśli na ciepłym to samo to na pewno nie sprawa oleju. Wyjmij cały kosz, oceń stan tarcz i złóż wg schematu/katalogu.
Może po prostu podciągnij linke
(04-04-2014 23:51:23)Romet Kadet napisał(a): [ -> ]Może po prostu podciągnij linke
Pisałem w pierwszym poście, że regulacja linki (podciąganie, luzowanie, regulacja wg porad z forum) nic nie daje.
(04-04-2014 22:44:20)nie_mientki napisał(a): [ -> ]Stan to oceniasz rozbierając i oglądając czy korki nie popękały, nie wyszczerbione, nie powypadały itd. Co do grubości to po weekendzie mogę wziąć suwmiarkę i zmierzyć nówki bo mam kilka sztuk. Tak czy siak-jeśli na ciepłym to samo to na pewno nie sprawa oleju. Wyjmij cały kosz, oceń stan tarcz i złóż wg schematu/katalogu.
Mam nawet wrażenie, że na ciepłym jest trochę gorzej.