Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Yamaha dt 80 lc2 problem z odpaleniem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam Big Grin

Mam pewien problem z DT. Otóż gdy chce ją odpalić na zimnym silniku (np. po nocy) z kopa wgl. nie zagada. Jak z nią biegam, to na początku łapie, po chwili biegania bez dodawania gazu już pracuje, ale żeby dało się ją wkręcać to trzeba jeszcze trochę z nią przejść.

Obstawiał bym paliwo, ale świeca zawsze mokra (nawet zalana). Nie wiem co już zrobić, bo jak odpali to później pali z kopa i można jeździć ponad 100km/h

Możne ktoś będzie obeznany i coś poradzi.
Wiem że offtop ale mam to samo z chartem.
Może na ssaniu spróbuj jak ma gaźnik? Bo widocznie na zimnym silniku nie jest rozgrzane wszystko i muli. A jaki olej lejesz bo moze za gęsty?
Jaką masz świecę?
W starszych pojazdach zwykle na zimę polecano założyć świece o niższych wartościach cieplnych.
Moze poprostu zmien swiece
Więc tak: kupiłem specjalnie NGK BR9ES taka jak oryginalnie była w tym modelu, to wgl szkoda gadać, prawie iskry nie ma. Obecnie mam założoną Iskre (nie pamiętam dokładnie ale pisze tam 65) Jak odpali to wkręca się ładnie (13k rpm) więc zapewne zła ciepłota, bo na zimnym to już opisałem jak się zachowuję.

Olej mam Castrol 2T power racing.

Spróbuję dorwać jakieś zamienniki BR9ES i zobaczymy.

Jak tak dalej będzie to sobie kondycję wyrobie przy tym enduro Big Grin
zamiennik to pewnie f95,
Zamienniki BR9ES które wyszukałem w internecie to takie:
-champion QN2 lub QN2C
-Denso W27ESR
-AJK FE100RS
-Iskra FE100RS
Spróbuj przed jazdą i odpaleniem sprzęgło ponaciskać i biegi wrzucać. U koleżanki to pomaga w GSie bo czasem się sklejają tarcze i też muli na początku - gęsty olej.
A to akurat jest wszystko dobrze, tarcze mi się nie sklejają Smile

Boję się tylko że jak kupie te zamienniki to będzie to samo. W wakację jeździłem normalnie na BR9ES a teraz ni huhu.
Sprawdź czy przypadkiem nie masz zarzuconego błotem (olejem) impulsatora. Sprawdź też rezystancję cowkomodułu i porównaj z danymi serwisowymi (są te wartosci podane na wielu forach)
Dobra dzięki Smile Co do impulsatora, to zdejmowałem teraz magneto żeby sprawdzić klin, to wszystko było czyste. Resztę sprawdze w najbliższym czasie.
Może świeca jest zła na takie temperatury, lub masz za wysoki poziom paliwa i zalewa świece i ma problem z odpalaniem. Big Grin
Przekierowanie