20-11-2011, 23:44:10
Witam,
daję do offtopu bo nie wiedziałem gdzie rzucić Mam następujący problem:
Cinquecento 700 z gaźnikiem FOS z przebiegiem 130tyś - w tym 15tyś w gazie. Po wymianie oleju (olej + filtr oleju + filtr powietrza) samochód dziwnie się zachowuje. Na jedynce i dwójce jest w porządku, gdy wrzucam trójkę, jest względnie, ale czuć, że auto zachowuje inaczej niż zawsze. Rozpędzam samochód na trójce powiedzmy do 70-80km/h i wrzucam czwórkę. Auto momentalnie traci na obrotach staje się takim mułem, że się w głowie nie mieści! pedał gazu mogę wciskać w podłogę, a on dalej nic. Wtedy zwykle tracę na prędkości i muszę zredukować do trójki, znów rozpędzić auto i wrzucić czwórkę. A jak jadę pod jakieś wzniesienie to jest dopiero porażka, czasem muszę redukować do drugiego biegu!
daję do offtopu bo nie wiedziałem gdzie rzucić Mam następujący problem:
Cinquecento 700 z gaźnikiem FOS z przebiegiem 130tyś - w tym 15tyś w gazie. Po wymianie oleju (olej + filtr oleju + filtr powietrza) samochód dziwnie się zachowuje. Na jedynce i dwójce jest w porządku, gdy wrzucam trójkę, jest względnie, ale czuć, że auto zachowuje inaczej niż zawsze. Rozpędzam samochód na trójce powiedzmy do 70-80km/h i wrzucam czwórkę. Auto momentalnie traci na obrotach staje się takim mułem, że się w głowie nie mieści! pedał gazu mogę wciskać w podłogę, a on dalej nic. Wtedy zwykle tracę na prędkości i muszę zredukować do trójki, znów rozpędzić auto i wrzucić czwórkę. A jak jadę pod jakieś wzniesienie to jest dopiero porażka, czasem muszę redukować do drugiego biegu!