Kupiłem dziś olej orlen 2t semisynetic i zalałem pełny bak, kopci teraz mniej ale zobaczymy jak będzie po przejechaniu kilkunastu km.
jeżeli nie ruszysz zapłonu będzie to samo
Przez opóźniony zapłon by tak nie waliło olejem z komina a do tego tak dobrze by się nie wkręcał na obroty.
Wkręca się dość dobrze jak narazie nie pluje az tak olejem, ale i tak lekko jeszcze końcówka jest w oleju, a zapłon wczorat przyspieszyłem ale to nic nie dało.
Czy wytarte pierścienie mogą powodować wysokie spalanie i brak wolnych obrotów?
(27-03-2014 23:42:13)plusminus napisał(a): [ -> ]Przez opóźniony zapłon by tak nie waliło olejem z komina a do tego tak dobrze by się nie wkręcał na obroty.
Teoretyzuj dalej, Ja przerobiłem na własnych przypadkach takie rzeczy i piszę to co doświadczyłem
(28-03-2014 00:28:42)romet200 napisał(a): [ -> ]zapłon wczorat przyspieszyłem ale to nic nie dało.
Na ile? Ustaw ten zapłon tak jak ma być, czyli 2,5 mm przed GMP, przy czym odchyłka może wynosić +- 0,2mm.
romet200 napisał(a):Czy wytarte pierścienie mogą powodować wysokie spalanie i brak wolnych obrotów?
Wysokie spalanie tak, wolne obroty raczej nie.
Dziś ustawie zapłon dokładnie.
Na początku kwietnia oddam cylek do szlifu .