28-03-2014, 23:38:35
29-03-2014, 11:08:07
Może być nawet i 400v, aby nie mniej jak seryjny
29-03-2014, 22:20:12
ja sie jeszcze przy okazji zapytam ile potrzeba tak mniej wiecej tego drutu zeby owinac cewke W/N ?? ma tam byc 50 zwojow tak ??
29-03-2014, 22:23:15
Z mojego doświadczenia wynika, że jest to odpowiednia ilość (50 zwojów)
29-03-2014, 22:28:40
(29-03-2014 22:23:15)BigSoft napisał(a): [ -> ]Z mojego doświadczenia wynika, że jest to odpowiednia ilość (50 zwojów)jezeli tak to napewno bedzie dobrze a wiesz moze jaka dlugosc tego drutu trzeba na te 50 zwojow ?? i jakiej srednicy drut czy to nie wazne??
29-03-2014, 22:34:19
Metr chyba wystarczy. Średnica, hmm ja bodajże mam 0,6mm, ale każdy inny powinien zadziałać.
29-03-2014, 22:37:28
stachu2011 dla świętego spokoju załatw sobie takiego drutu z 1m z czego i tak ci jeszcze dużo zostanie.
Dziś nawinąłem izolowany drut: http://i.imgur.com/YxF7dXL.jpg
http://i.imgur.com/yDBVxmx.jpg
Obrotomierz zaczął pokazywać 3tyś i ciut więcej. Myślę że w środę będzie już założony kondensator więc będzie się działo.
Dziś nawinąłem izolowany drut: http://i.imgur.com/YxF7dXL.jpg
http://i.imgur.com/yDBVxmx.jpg
Obrotomierz zaczął pokazywać 3tyś i ciut więcej. Myślę że w środę będzie już założony kondensator więc będzie się działo.
30-03-2014, 00:36:41
dzieki za pomoc
Roger wstaw zdjecia jak umiesciles obrotek
Roger wstaw zdjecia jak umiesciles obrotek
30-03-2014, 01:12:33
30-03-2014, 01:57:25
(29-03-2014 22:37:28)Roger napisał(a): [ -> ]Obrotomierz zaczął pokazywać 3tyś i ciut więcej.Na luzie, na pełnym gazie?
30-03-2014, 09:43:02
Ejj roger czemu to tak brzydko taśmą owinełeś?
30-03-2014, 11:38:15
(30-03-2014 00:36:41)stachu2011 napisał(a): [ -> ]dzieki za pomocNa razie nie przymocowywałem go do kierownicy, ale mam plany jak to zrobić.
Roger wstaw zdjecia jak umiesciles obrotek
(30-03-2014 01:57:25)BigSoft napisał(a): [ -> ]Na luzie, na pełnym gazie?Tak na luzie i na pełnym gazie.
(30-03-2014 09:43:02)stqc napisał(a): [ -> ]Ejj roger czemu to tak brzydko taśmą owinełeś?Wolę żeby było owinięte taśmą niż mam być taki łysy kabel.
30-03-2014, 11:59:38
To coś mało pokazuje. Wg tego Chart kręci Ci jakieś 6-7 tys na jałowym co jest nie realne, bo on tyle kręci ale podczas jazdy (na 3 biegu 6000 obr/min to ok 50km/h)... Ba. Na jałowym dokręca się do 10tys.
PS. No chyba, że sam silnik faktycznie nie wchodzi na obroty
PS. No chyba, że sam silnik faktycznie nie wchodzi na obroty
30-03-2014, 12:30:17
(30-03-2014 11:59:38)BigSoft napisał(a): [ -> ]To coś mało pokazuje. Wg tego Chart kręci Ci jakieś 6-7 tys na jałowym co jest nie realne, bo on tyle kręci ale podczas jazdy (na 3 biegu 6000 obr/min to ok 50km/h)... Ba. Na jałowym dokręca się do 10tys.
PS. No chyba, że sam silnik faktycznie nie wchodzi na obroty
Nie wymieniłem kondensatora i pokazuje o połowę mniej.
30-03-2014, 12:31:40
Pisałeś o 3 tys i ciut więcej, czyli choćby i 4 tys. To jest dopiero 8 tys jeśli to pomnożyć *2 No nic, wymień i zobaczymy.