Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: [50-T-1] problem z mocą w romet 50 t1
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
witam . Ogólnie mam problem z moim 50 t1 . Jak miałem go na początku z jakieś cztery lata temu to pamiętam że on dobrze ciągnął pod górkę i ogólnie ładnie szedł Smile pod tą górkę co kiedyś podjechałem na trzecim biegu w dwie osoby to teraz ma problem żeby podjechać na drugim biegu pod tą górkę . Zastanawiam się od długiego czasu co może być przyczyną . Zębatki są takie jak były przełożenia są oryginalne . Jedynie to cylinder ma czwarty szlif . A tak to oryginał . Pierścienie wymienione zimeringi też tłok oryginalny rometowski wszystkie uszczelkii nowe ogólnie silnik po generalnym remoncie. Co może być powodem tego mojego problemu ? Proszę o jak najwięcej pomysłów
albo jakieś pierścienie do kitu albo łożyska na wale ci się już nieźle wytarły
łożyska nowe mam zero luzów . Pierścienie mam nowe już próbowałem z różnych sklepów od różnych dostawców jakieś tam nawet super drogie kupowałem jakieś tam też wzmacniane i wgl z pierścieniami to już wszystkie opcję wykorzystane i sprawdzone
jak to bym jednak sprawdził uszczelki u mnie też tak było nowe uszczelki ale jakiś przedmuch był nawet temat jest na forum
wszystkie uszczelki były wielokrotnie wymieniane i specjalny szlikon miałem
kup nowy silnik i nie będziesz miał problemu Big Grin
____________________________________________

a tak na marginesie to witam następnego Grzegorza Big Grin
Mam to samo w swoim Komarku to mi mechanik, który go uruchamiał powiedział, ze pasuje tłok i pierścienie wymienić bo słychaćSmile także ja to zrobię po zimieSmile
a pierscienie dotarles?. Cylidner 4 szlif ? Pierwsze slysze zeby na Polskim cylindrze robic 4 szlify ..
są przypadki 4 szlifuBig Grin
Paweł dobrze mówi, ja mam teraz w ogarku pierścienie na dotarciu, z początku nie miał tyle mocy, przejechałem już trochę km i naprawdę różnica jest ogromna Big Grin
poczekaj asz się pierścienie dotrą to zobaczysz
Nie wierze dalej , no ale niech bedzie. Zaloz nowe pierscienie i je docieraj z predkosciami minimalnymi.
ale poco ma znowu kupować jak może dotrzeć te co ma????
naucz się czytać bo on napisał że wielokrotnie już kupował pierścienie od różnych sprzedawców, pewnie w ogólę ich nie docierał i myślał że są do kitu bo ma muła
dotrzyj pierścienie i zobaczysz różnice
no możliwe że to pierścionki choć mozę i nie bo ja nie wymieniałem i maił muła ale to był wtedy wina uszczelek. moze za mało paliwa dostaje podnieś iglice
to tobie Karol mogło tak mulić bo już się fest wytarły
(18-11-2011 22:26:07)grzechu12x napisał(a): [ -> ]to tobie Karol mogło tak mulić bo już się fest wytarły

u mnie to muliło bo komrecha spiepszała jak sie silnik na grzał musiałem uszczelki wymienić Smile pierścienie mam cały czas org Smile i nie mam zamiaru wymienić a cylek jak nówka
Grzegorzu, skoro ma te pierscienie i ledwo co pod gorke jedzie, to nie ma sensu zeby je docieral, bo sa i tak juz ZA PEWNE zjechane, najlepiej je wymienic.
Stron: 1 2
Przekierowanie