Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Komar 2350 by motomaniak
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Ale łatek :F Komarynka fajna a jeszcze fajniejsza jest dlatego, że ma papiery Smile Powodzenia w odrestaurowywaniu Wink
dzięki a malowanie mam w planach tylko musi kupiec po kadeta przyjechać to się biorę za komara
dziś napotkałem małą przeszkodę tłumik dziurę ma w jednym miejscu i cieknie ze wszystkich możliwych miejsc więc zamówiłem nowy i w poniedziałek będzie wysłany przez kuriera to szybko będzie dostarczony
zdjęcia dam jutro bo teraz jest ciemno i zdjęcia nie wychodzą
Sorki że mnie nie było ale działaniem przy komorze.
zrobiłem masę, poprawiłem instalację i naprawiłem iskrownik. Zostało mi aby założyć Magento i uruchamiamy Komarka. Jeszcze muszę sobie kupić tabliczkę znamionową, wbić na niej numery i jechać na przegląd

http://www.iv.pl/viewer.php?file=0532369...727618.jpg
http://www.iv.pl/viewer.php?file=9829319...654848.jpg
No widać że działasz.
a no kasa jest bo kadeta sprzedałem to działam xd
Jak potrzebujesz coś to pisz Wink
nie dzięki wszystko biorę od kuzyna on ma oryginalne części ZMD więc kupuję od niego za grosze
a co najgorsze okazało się że mam wał krzywy i rozpołowiłem go dzisiaj a w poniedziałek składam i jadę na przegląd
W którym miejscu krzywy?
Ta śruba gdzie iskrownik idzie i Magento bo te Stare cewki dopasowały się do krzywego wału. Teraz jak założyłem nowe cewki to Magento nie chce chodzić
A tu łapcie zdjęcia z wczorajszych prac nad komarem:



Gniazda łożysk już w słabym stanie czy jeszcze ujdą?
w BDB stanie. Jak rozkręciłem silnik byłem w szoku bo tak dobrego silnika jeszcze nie widziałem. Jutro przywiozę wał, łożyska i simeringi to będę go składać no i jeszcze nowe uszczelki bo te już są słabe
Wziąłem się za remont silnika. Wymieniłem stare cewki na nowe. Lecz okazało się że wał jest krzywy i należy go wymienić. Rozpołowiłem silnik, włożyłem wał komara i skręciłem. Okazało się że magneto nie nachodzi na klin, ponieważ ośka wału od strony magneta jest krótsza o 1 cm. Gdy spojrzałem na poprzedni wał okazało się, że komar jeździł na wale od rometa. Nie wiem czy to jest możliwe żeby w silniku s-38 był wał rometa. Więc rozpołowiłem go drugi raz i czekam aż mój leniwy kuzyn przywiezie mi wał od rometa. Myślę że jak założę już ten wał rometowski to komar będzie jeździł i zaliczy przegląd. A tu macie foto:





Stron: 1 2 3
Przekierowanie