Pomarańcza z 88 roku
Na razie brak iskry, ale 4 lata temu, gdy został odstawiony, był na chodzie. Kwestia ustawienia i regulacji
Po oryginalny bak muszę jechać. Koła '16, stomilki, opony z przodu: 3.00/16, tył 2.75/16. Papiery do odzyskania.
U mnie jak ogar stał 10 lat przeczyściłem platyny i iskra wróciła
A ten ogar super jest
Rocznik mojego, kolor mojego. Jesteś moim bratem <3
Koła może i lipne, ale opony niewąskie
fajny ogarek podoba mi się
Fajny widze ktoś wstawił koła od kadeta, żeby się opony zmieściły
Opony jak u traktora
Fajny motor do renowacji. Będę śledził Twój temat i postępy nad pracami.
Powodzenia
Na tych oponach wygląda ciekawie
Dużo roboty jakoś nie ma zeby go do użytku doprowadzić. powodzenia w remoncie
Fajnie wygląda na tych oponkach.
Ładny Ogar w dosyć nietypowym kolorze. Będziesz go malował czy tylko porobisz zaprawki?
mały face lifting i będzie super maszyna
Mój 50 T-1 też po długim staniu odpalił ale niestety zaraz po tym jak odpalił odwidziało mu się to i trzebabyło trochę pogrzebać.
Fajna maszyna
(17-03-2014 10:18:44)Chmielu17 napisał(a): [ -> ]Ładny Ogar w dosyć nietypowym kolorze. Będziesz go malował czy tylko porobisz zaprawki?
Szkoda mi go malować, w końcu oryginalny lakier, lecz są obdrapania ;/ A niech na razie będzie taki złomek
Po ustawieniu zapłonu odpalił
Jednak, szybko się mulił i gasł. Przeczyściłem komorę pływaka, zmieniłem świecę, założyłem swój stary bak i odpalał ładnie od pierwszego
Niestety po wrzuceniu biegu i próby jazdy zamulał, tak jakby paliwa nie dostawał :/ Co to może być ? Dysze jutro przedmucham, czy to coś zmieni? Ogólnie jest powalone z instalacją, iskry przy klaksonie i przy zapłonie.