Witam jestem dość zielony i nie wiem nawet jak nazwać mój problem . Posiadam romet ogar 205 z 1985 . Chcę w nim założyć gumki ( teraz nie wiem jak to nazwać ) czy osłony nwm jak to się fachowo nazywa na widełki tzn kurczę nwm jak amortyzatory to wygląda to chyba widełki
. I nie wiem jak to zrobić proszę o pomoc może schemat czy coś ale bardziej rozumiem ze słów własnym słowem niż z schematów
jak nie chce ci sie rozbierac lagow to rozetnij te gumy zaloz je na lagi a potem jakas opaska to zcisnij i nawet nikt sie nie skapnie jak masz zolozone
PS na takie cos jeszcze schematu nie widzialem hahahah
(wiem ze poczatkujacy)
jesteście wspaniali dziękuję
. Ps kiedyś z kumplem rozebrałem i od góry miałem zaspawane co mam zrobić w tym wypadku . Bo je tylko z góry się wyjmuję nie ?
. Aha i czy potem jakoś trzeba ustawić je tzn jakaś zbieżność czy coś w tym stylu tzn aby prosto było itp
Jeżeli są zaspawane to odcinasz i zakładasz nowe.. co do zbiezności jeżeli się nie myle to półka ci ją ustawi ładnie
Zbieżność w romecie ?
Co do lag, to wykręcasz je. I wkręcasz z gumami.
Aby założyć te gumy na lagi musisz :
1. zdjąć koło
2. odkręcić błotnik
3. wykręcić lagi
4. nasadzić na nie gumy (możesz patrzeć na schemat podany przez Alka)
5. zmontować wszystko w odwrotnej kolejności
Kolego ja wiem że moje słowa mogą wydawać się śmieszne ale chciał bym podkreślić że jestem kompletnym amatorem jeśli chodzi o romety nigdy nie miałeś doświadczenia związanego z komarami ogarami ani innymi motocyklami . A o zbieżność to pytam ponieważ dobrze wiadomo że a autach gdy mamy doświadczenie ze złą ustawioną zbieżnością to będzie nam zjadało opony i w tym celu pykam się na temat zbieżności aby tego nie było w moim ogarze . tzn zbieżność na widełkach tzn jedna trochę niżej jedna wyżej i zong ja w tym sensie się pytam
Przepraszam pomyliłem schmeaty,ten pierwszy jest do Charta.Ten jest dobry
Jeszcze raz sorry
alek736, pierwszy schemat jest ok. W Charcie jest zupełnie inne zawieszenie, olejowe. A ten, który dałeś jako ostatni, to schemat zawiasu takiego, jak w Komarze 2351.
Pozdrawiam.
nie do tego rocznika
prosto mówiąc zdejmujesz koło wykręcasz goleń zakładasz i wkręcasz i koniec