Witam! Jaka była grubość oryginalnych uszczelek pomiędzy karterami i pod cylinder i jaka była długość oryginalnych śrub od dekla sprzegła. Pozdrawiam i prosze o odpowiedź.
Grubość coś od 0,5mm do 1mm, daj taką jak masz zniszczone kartery
Śruby to chyba 50tki
Poszukaj całych zestawów śrubek do silnika
(14-03-2014 19:46:27)plusminus napisał(a): [ -> ]M5x25 - 6sztuk,
m8x80 - 1szt - śruby dekla od strony sprzęgła.
Uszczelki raczej były mało istotne, ale miały około 0,5- 0,6mm.
Nie pomyliłeś silników
Na cały silnik idą śruby M6
?
Rzeczywiście, pomyliłem.
Najlepiej jakby to ktoś wykasował..
Klikasz "zgłoś" na własnym poście, wpisujesz powód i gotowe ;]
W żółtej biblii jest każda śrubka opisana jaka długość i wgl ,wiec polecam ściągnąć sobie tą książkę z neta lub kupić i poszukać
Kolejna porcja pytań, a mianowicie, czy kołek który jest wbity w pamiętnik po którym chodzi wodzik się normalnie wybija i czy sprężynę kopniaka naciąga się na złożonym silniku po przez obkręcenie go i nałożeniem zderzaka kopniaka. Pozdrawiam
Kołka sie normalbie wybija a sprężyne naciąga od strony sprzęgła, masz to coś co blokuje ośke kopki nwm jak sie nazywa to cuś jest zabezpieczone segerem i po zdjęciu tego czegoś naciągasz i w odpowiednim momencie zakładasz to coś
Ok już wiem. Dzięki za pomoc. Co sądzicie o łożyskach PPL na skrzynię
Kolejne pytanie, czy wbiję kołek od wałka wodzika na złożonym silniku czy trzeba łożysko wbić na wałek, następnie wsadzić kołek i dopiero złożyc silnik.
Wodzik składasz jak masz wszystko na wierzchu, dopiero gotowy kompletny wkładasz do karteru i składasz całość.
I mam nadzieję, że już ostatnie pytanie, mianowicie, czy kulkę ze sprężynką od zatrzasku wkręca się już na złożonym silniku czy jak jeszcze jest w połówkach i i na jakim biegu. I jeszcze jedno czy przy składaniu skrzyni muszą tryby być jakoś ustawione czy obojętnie jak.