Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: wymiana ramy problem
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
sprawa wygląda tak - kupiłem motorower, jest on cały czas na umowie kupna. Żeby zarejestrować na siebie potrzebny jest przegląd, więc zacząłem go remontować, żeby przeszedł. Okazało się, że rama jest do wymiany. Chciałem kupić ramę z papierami a tamtą zezłomować, ale żeby zezłomować trzeba mieć kompletny pojazd. Jak to zrobić bez komplikacji i co najważniejsze LEGALNIE?
kup inną ramę i przebij numery ( wiem , że nie legalne ale cóż ) XD
Cytat: co najważniejsze LEGALNIE?
Dodgy
Sprzedaj ta rame z papierami jeszcze zarobisz.
tyle że to złom i w dodatku nie jest na mnie zarejestrowany
tylko przebijanie nr wchodzi w gre, ew kupno innej ramy z dokumentacją
Za ok 50 same papiery mozesz sprzedac wazne zeby umowy byly
A co Ci się tam stało Big Grin ? Pokaż foto etc.
Dokładnie tak jak piszą ja bym przebił numery. Ale ty chcesz legalnie.

Jak legalnie to kup inną ramę z dokumentem a co do tej to popytaj po złomach czy ci przyjmą, ew. dołóż na nią jakieś zajechane graty żeby wygladała kompletniej.
panie spokojnie jak już to z papierami sprzedaj na pewno ktoś kupi lub zrób czary i nową ramę z papierami będziesz miał bez sprzedawania tamtej Big Grin
tylko że rama jest na poprzednią właścicielkę i jej nie zarejestruję bez przeglądu. Na pewno kupię inną ramę z papierami tylko chodzi co zrobić z tą i z jej dokumentami. Wyjście romka wydaje się najrozsądniejsze. A co do tego co się stało z ramą to nieudolnie spawana, pęknięcie bieżni łożyska kierownicy (wiem że to da się wymienić no ale...) a co najważniejsze sworzeń wahacza tak się zapiekł że na prasie rama się gnie a sworzeń ani drgnie.
Ale jeśli masz umowę z właścicielką to możesz ją sprzedać nie rejestrując jej na siebie... Ciągłość umów po prostu Big Grin Nawet jeśli rama jest dupna to po prostu wielu osobom sie dokumenty przydadzą, spawareczka, numeratorki i jazda. Przynajmniej nie stracisz.
dobra, stara rama pójdzie na złom, ale jak poznać przy kupnie czy "nowa" nie była przebijana?
Zwróć uwagę na położenie numerów, popatrz czy gdzieś nie widać szpachli, popatrz na same cyfry czy głębokie czy płytkie czy równo czy nie równo
ja słyszałem że się kiedyś diagności przyczepili że zbyt równe numery czy coś takiego. numery powinny być na główce ramy?
Stron: 1 2
Przekierowanie