10-03-2014, 20:21:33
Witam mam Rometa 2375 ostatnio założyłem w nim silnik 3 biegi 019 i urwałem szpilke z cylindra idącą do gaźnika...
Silnik wyczyściłem oraz gaźnik bo Romet stał 15 lat w garażu 1134 przebieg km
Z śrubką nic nie zrobiłem tylko przykręciłem gaźnik na jednej śrubce
Odpalam odpalił z 1 kopa do połowy gazu chodzi BDB ale powyżej dławi się
i gaśnie a jak puszcze manetke to chodzi dalej.
Czy łapie lewe powietrze przez to że jest gaźnik na 1 szpilce ?
(czysciłem i ustawialem zapłon wymieniłem cewke z rometa innego bo była zepsuta,wyczysciłem platyny,kondenstator ok bo nic nie iskrzy )
A oto pytania:
1.Przyczyna tego jest lewe powietrze ?
2.Czy jak wykrętakiem uda wywiercić szpilke to będe musial gwintować.
PS. czyściłem układ wydechowy.
Co myślicie o takim czymś http://allegro.pl/wykretak-do-szpilek-6-...28957.html
Silnik wyczyściłem oraz gaźnik bo Romet stał 15 lat w garażu 1134 przebieg km
Z śrubką nic nie zrobiłem tylko przykręciłem gaźnik na jednej śrubce
Odpalam odpalił z 1 kopa do połowy gazu chodzi BDB ale powyżej dławi się
i gaśnie a jak puszcze manetke to chodzi dalej.
Czy łapie lewe powietrze przez to że jest gaźnik na 1 szpilce ?
(czysciłem i ustawialem zapłon wymieniłem cewke z rometa innego bo była zepsuta,wyczysciłem platyny,kondenstator ok bo nic nie iskrzy )
A oto pytania:
1.Przyczyna tego jest lewe powietrze ?
2.Czy jak wykrętakiem uda wywiercić szpilke to będe musial gwintować.
PS. czyściłem układ wydechowy.
Co myślicie o takim czymś http://allegro.pl/wykretak-do-szpilek-6-...28957.html