08-03-2014, 18:23:36
08-03-2014, 18:31:34
60cm to w rzeczywistości 55cm, czyli cylinder po bodajże 4 szlifie. Są to chińskie g...a, na których dużo nie przejedziesz, a moc nie wzrośnie, a może nawet zmaleć(wiadomo jak u skośnych z jakością jest). Lepiej przeszlifować fabryczny cylinder i wsadzić w to tłok z almotu (jak się nie da oryginała przeszlifować to i nowy z almotu dobry będzie, względnie poszukać starego, nieużywanego czeskiego), jakość o wiele lepsza.
08-03-2014, 18:32:29
czy warto kupić 60 cm czy lepiej kupić zestaw naprawczy 50 cm czeskiej produkcji
ok dziękuję za od powiedz temat zamykam to lepiej założyć 50 cm bo jest lepsze i czeskiej produkcji i oryginalne
ok dziękuję za od powiedz temat zamykam to lepiej założyć 50 cm bo jest lepsze i czeskiej produkcji i oryginalne
08-03-2014, 18:56:57
(08-03-2014 18:31:34)krzysiu1505 napisał(a): [ -> ]60cm to w rzeczywistości 55cm, czyli cylinder po bodajże 4 szlifie.
Chyba chciałeś powiedzieć po 8 szlifie
08-03-2014, 19:09:17
(08-03-2014 18:32:29)dominik550pl napisał(a): [ -> ]ok dziękuję za odpowiedz temat zamykamNo powodzenia, nie jeden już tu był co temat chciał sam zamknąć XD 60ccm może by coś dała, jeśli zastosować tłok od czegoś markowego (do charta np dio). Dobrym rozwiązaniem byłoby poprostu przeszlifowane na okolice tych chinskich "60ccm" i dopasowanie tloka jakiegos lekkiego.
PS: Jeśli masz kilka pytań krążących wokół jednego wątku to rób to w jednym pytaniu. Zakładaniem 3 tematów o cylindrze, awaryjności ogara i pytaniem o koszta jedynie zaśmieciłeś z deka dział. Mogłeś to zrobić w jednym temacie i ponumerować pytania. To tak na przyszłość