Ja w swoim szwabie mam 16n1-5,więc logiczne,że ma transfer większy niż neostrada i poniżej 4 napewno nie schodzi 16n3 też mam na stanie,ale nie zakładam.
Mojemu wujowi jak mial sima to przy spokojnej niedzielnej jezdzie spalanie nawet schodzilo ponizej 3 l a jak jezdzil codziennie na kopalnie juz nie tak rekreacyjnie to tak w granicach 3-3,5 wiec to nie duzo
(08-03-2014 09:46:07)DominiX napisał(a): [ -> ]Mojemu wujowi jak mial sima to przy spokojnej niedzielnej jezdzie spalanie nawet schodzilo ponizej 3 l a jak jezdzil codziennie na kopalnie juz nie tak rekreacyjnie to tak w granicach 3-3,5 wiec to nie duzo
3,5l? tyle to simson ze szczelnym 16N3-4 pali przy głębokiej orce pola. Przy normalnej jeździe pali te książkowe 2,5l/100km, no chyba że ktoś jeździ cały czas na pełnym gazie...
Ja bym wziął na twoim miejscu tego pierwszego. Dać mu migacze, kupić zestaw kolanko + tłumik w chromie od kniazwa i jak nówka. Dobrym rozwiązaniem było by też dać mu gaźnik Bing 17, osobiście miałem Amala i nie polecam, kapał jak sku*wesyn.
Ale jesli tam z tymi kierunkami jest cos pokrecone czyli jesli tam sie spalil ten regulator czy cos jak ktos mowil to da sie to wyczuc?? droga naprawa?
Trzeba otworzyć schowek od strony stacyjki, tam jest akumulator, bezpieczniki, stacyjka, regulator i przerywacz kierunkowskazów(względnie ELBA). Jak jest wszystko popodpinane prawidłowo, stacyjka działa, klakson działa i światła tylko troszeczkę bardziej świecą na wyższych obrotach to jest dobrze, starczy tylko podłączyć kierunkowskazy. Jeśli zaś coś jest spalone czy coś, to tam w środku wszystko widać.
Ten czarny Simek fajnie wygląda
A Charty to są nic nie warte g*wna, radzę Simsona, jest to wieleeee lepszy motorek.
Jeszcze Chart w takim stanie jak na zdj, to wgl. lepiej nie potrzeba
Jednemu przeszło to drugi zaczyna
(08-03-2014 15:00:54)Paweł96 napisał(a): [ -> ]A Charty to są nic nie warte g*wna
Na jakiej podstawie tak sądzisz? Jedyny problem z chartem do dostępność części zamiennych, ale dla chcącego nic trudnego, simson charta zdecydowanie przewyższa jedynie dostępnością części zamiennych, osiągami i nieco jakością wykonania, o reszcie można dyskutować. W każdym razie nazwanie g...m jakiegoś tam komara czy chińca może być uzasadnioną opinią, ale charta już nie.
Dzisiaj znalazłem simsona s51 za 1100 zł macie linka
http://www.lm.pl/ogloszenie/28920/5160458/sprzedam_!!!
No to na dzień dzisiejszy sytuacja ma się tak... jutro jade obejrzec ogara 205 (podobno super stan, oryginal itp) a jesli nic z tego nie wyjdzie to tego simka za 1100
(08-03-2014 15:00:54)Paweł96 napisał(a): [ -> ]Ten czarny Simek fajnie wygląda A Charty to są nic nie warte g*wna, radzę Simsona, jest to wieleeee lepszy motorek.
Jeszcze Chart w takim stanie jak na zdj, to wgl. lepiej nie potrzeba
A widziałeś któreś z nich,że oceniasz?Są porównywalne,a jeśli nie jeździłeś Chartem to twój głos jest równie ważny co szansę ukraińskiej armii w bezpośrednim starciu z Ruskimi.
Na zdjęciach wygląda nie najgorzej, pasowałoby się przejechać i go zobaczyć, żeby stwierdzić co to jest. Jak jest w stanie co najmniej tak dobrym jak na zdjęciach, to można brać.