Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Kibel marki china nie pali
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Typowy china 4t.
Na początku tej awarii był strasznie przymulony, później były problemy z odpaleniem. Teraz zero oznak życia.
zauważyliśmy że czujnik ssania uszkodzony, potem że dużo nagaru na świecy.

Dziś wyciągnelismy silnik. Cylinder i glowica sciagnieta, rozrząd i zawory ok.
Tłok od góry lekko przytarty.
Czy może być to przyczyną tego że nie pali?
Sam wymieniłeś kilka powodów
Weźcie tam sprawdźcie wszystko bo w chinach 4T to wszystko jest możliwe :F
Sprawdźcie moduł. Smile
Iskra niby jest, bo sprawdzane było.
Omiń elektrykę, bo z reguły jest to najsłabszy element "czajnusiów" - spróbujcie uruchomić silnik, jak to nie poskutkuje, to pomyślimy dalej Smile
Chyba poleci nowy zestaw 80ccm bo ten i tak do wymiany a 50ccm się nie opyla kupować.

Narazie nie zamykajcie tematu bo jakby nie chciał nadal chodzic po wymianie to bd pisał.
Spróbuj jeszcze zobaczyć wlot powietrza (albo czy będzie chodził bez filtra). Ew tłumik mógł się zatkać, bo mogli tam nawalić takiego włókna przez co nie będzie chodził.
Filtr powietrza jak i dolot drożny i czysty.
Co do tlumika to nwm muszę go dopiero rozebrać. A na tlumiku jest jakaś blokada. Wie ktoś co to za element to blokuje?
Ja spotkałem się z przypadkami, że jest zwężka, czy inne coś wsadzone w środku. Jak druciak w tłumiku w ogarze 200, to tu tak samo, tylko tu zabiera moc.
Ok, dzięki za infoWink
Ja bym na twoim miejscu zaczał id świecy i modułu i cewki iskra może być ale mała i może ją gubić być nierównomierna , wyczyść gaźnik i tyle jak sie rozrządu nie czepiałeś to tylko z zapłonem jest coś nie tak moim zdaniem .Ja miałem to samo oddał Tato do naprawy do fachowca a on że głowica padnięta i zawór jest wypalony i z robocizną koszt 180zł z ustawieniem to zrezygnowałem, rozebrałem cały silnik zrobiłem test głowicy i zaworów i były dobre więc złożyłem silnik ustawiłem rozrząd i szukałem w elektronice. Moduł dziwnie śmierdział i jak próbowałem palić ze startera w ciemnym garażu było widać jak iskra jest i izaraz jej nie ma i słaba i zaraz dobra i dalej nie ma wiec z zallegro zamówiłem zestaw moduł i cewka i założyłem i jest ok pali i jeździ i nie przerywa i nie dusi sie oczywiście gaźnik też ustawiony
Up.

Znowu są problemy. W silniku Zostal założony cały zestaw 80ccm wraz z modułem i gaźnikiem.

Na początku jakoś jeździł, zrobione było z 50-60km z postojami.

Przy okazji rozlecialo się sprzeglo. Wymieniliśmy i znów się coś stało. Silnik ciężko pali, i jak koło jest w górze to normalnie wkreca się na obroty, A jak stoi na kołach nie reaguje na gaz.
Sprzęgło regulowałes? To się dzieje na biegu czy na luzie?
Jakim biegu? Jakim luzie? przecież to automat..
Stron: 1 2
Przekierowanie