04-03-2014, 19:48:18
Stron: 1 2
04-03-2014, 20:00:15
Ciepły silnik ? Ten typ tak ma.
08-03-2014, 11:22:50
właśnie przy zimnym też nie pali
08-03-2014, 11:34:03
ustaw zapłon czyli wyprzedzenie na 2 mm przed GMP
i platynki aby przy GMP rozwierały się na 5mm
aaa i jeszcze ustaw poziom paliwa w gaźniku
i platynki aby przy GMP rozwierały się na 5mm
aaa i jeszcze ustaw poziom paliwa w gaźniku
08-03-2014, 11:51:31
Jaka świeca(model)?
Ustaw Zaplon tak jak piszą wyżej i wyciagnij kondensator z silnika i umieść go w lampie/schowku/ramie. Tylko pamiętaj że obudowa musi dobrze masowac z ramą.
Ustaw Zaplon tak jak piszą wyżej i wyciagnij kondensator z silnika i umieść go w lampie/schowku/ramie. Tylko pamiętaj że obudowa musi dobrze masowac z ramą.
08-03-2014, 11:57:43
5mm na platynkach w GMP? musze sobie tak ustawić bo nawet nie wiedziałem że platynki się tak rozwierają.
Zrób tak, u mnie tak działa na:
-świeca iskra 95
-zapłon 2mm przed GMP (górny martwy punkt)
-na platynkach zamiast 0,4mm ustaw tak mniej więcej na 0,2mm
-na świecy możesz zostawić 0,4-0,3mm
u mnie tak działa z kopa na zimnym i na cieplym
Zrób tak, u mnie tak działa na:
-świeca iskra 95
-zapłon 2mm przed GMP (górny martwy punkt)
-na platynkach zamiast 0,4mm ustaw tak mniej więcej na 0,2mm
-na świecy możesz zostawić 0,4-0,3mm
u mnie tak działa z kopa na zimnym i na cieplym
08-03-2014, 14:24:17
(04-03-2014 20:00:15)Mysiu napisał(a): [ -> ]Ciepły silnik ? Ten typ tak ma.
Miałeś kiedyś 223? Jeśli nie, to się nie wypowiadaj..Musi palić czy ciepły czy zimny.
08-03-2014, 14:27:49
(08-03-2014 11:51:31)kamil97 napisał(a): [ -> ]Jaka świeca(model)?
Ustaw Zaplon tak jak piszą wyżej i wyciagnij kondensator z silnika i umieść go w lampie/schowku/ramie. Tylko pamiętaj że obudowa musi dobrze masowac z ramą.
Kondensator ma być jak najbliżej przerywacza. Nie wiem na jaką cholerę ktoś go przenosi gdzieś od zapłonu.
Kiedy był robiony remont w tym silniku? No i jaki kolor świecy..
08-03-2014, 14:41:29
(08-03-2014 14:27:49)plusminus napisał(a): [ -> ](08-03-2014 11:51:31)kamil97 napisał(a): [ -> ]Jaka świeca(model)?
Ustaw Zaplon tak jak piszą wyżej i wyciagnij kondensator z silnika i umieść go w lampie/schowku/ramie. Tylko pamiętaj że obudowa musi dobrze masowac z ramą.
Kondensator ma być jak najbliżej przerywacza. Nie wiem na jaką cholerę ktoś go przenosi gdzieś od zapłonu.
Kiedy był robiony remont w tym silniku? No i jaki kolor świecy..
Po to że poza silnikiem nie łapie jakiej kolkwiek temperatury i jego żywotność się wydłuża.
08-03-2014, 14:45:06
08-03-2014, 14:48:13
(08-03-2014 11:51:31)kamil97 napisał(a): [ -> ]Jaka świeca(model)?
Ustaw Zaplon tak jak piszą wyżej i wyciagnij kondensator z silnika i umieść go w lampie/schowku/ramie. Tylko pamiętaj że obudowa musi dobrze masowac z ramą.
Umiejscowienie kondensatora nie ma nic do rzeczy. Z niezapchanym gaźnikiem i prawidłowo ustawionym zapłonem 223 ma palić z ręki, czy jest ciepły, czy zimny(przynajmniej mój tak pali, i inne porządnie zrobione pewnie też)
08-03-2014, 22:44:49
Dzięki wam wszystkim dostosyję się do rad
08-03-2014, 23:05:59
Mój czasem na złość odpala za Max 4 kopem, ale to już na zagotowanym silniku xd
09-03-2014, 02:04:07
lepiej dać przerwę na przerywaczu 0,3 ja tak mam i lepiej zapala i się lepiej wkręca i jak już kondensator to z maluszka (126p)
09-03-2014, 02:08:54
Ja właśnie miałem 0,3 i mi też cięzko palił. Teraz mam tak z 0.2-0.1/5mm i działa dobrze, zależy tez od platynek i kondensatora. Co silnik to inaczej
Stron: 1 2