Już na samym wstępie piszę że nie będzie to kolejny projekt ze żmudną renowacją starego motoroweru. Komara kupiłem na złomie za 50 zł z przeznaczeniem na części. Niestety przydały mi się z niego tylko amortyzatory, klamki i nakrętka. Reszta części miała wpaść do Komara 2330, jednak zrezygnowałem z tego pomysłu, bo zbyt wiele jest do zrobienia w tamtej ramie. Z nudów zacząłem się trochę tym bawić, wsadziłem przód od Simsona (który i tak muszę zregenerować), tyle amortyzatory będą od WSK (mam tylko muszę ze strychu ściągnąć), siedzenie planuję zrobić jak w Komarze Sporcie (schemat stelaża mam) i bak od Polo/Sporta, który muszę kupić.
Oto moja baza:
Tutaj już z nowym zawieszeniem:
A tu już drobne zabawy z kierownicą i karterami:
Ciekawe co z tego wyjdzie
Powodzenia przy pracach
Tylko jeśli chcesz troche sobie tym pojeździć to nie tuninguj za bardzo silnika
Fajny projekt się zapowiada, ja bym mu dał jeszcze mniejsze koła
No i mam nadzieje że wena Cie nie opuści tak jak mnie
DominiX, jeśli padnie silnik to i tak będę miał sporo czasu na zrobienie go na nowo, a mam sporo sprzętów do jazdy
To są te które aktualnie jeżdżą, więc o mnie się nie martw
theogarowiec, weny już nie ma, bo mam pomysł jak będzie wyglądał cały, no może prócz przedniej lampy, ale to się jeszcze rozkmini
Patryk fajny komarek
A na którym złomie go wyrwałeś? Bo ja poluję za rometami po całym przemyślu i jedyne na co trafiłem to na pogiętą rame z wigry Z Kowalewa i ramę z karpatki
Siema, siema. Wczoraj trochę podziałałem, zrobiłem m.in. polerkę szklanek i paru innych dupereli. Wybiłem też bęben hamulca i uciąłem szprychy. Obręcze pewnie polecą na czarny proszek. Jeszcze takie pytanie do was, jakie obręcze dać? W grę wchodzą 16, 17 i 19. Myślałem żeby dać na przód 17, tak żeby móc wsadzić błotnik od simsona, a na tył 19, ale jeszcze nie wiem co z tym fantem zrobię.
Nom zapowiada się fajny projekt
Czekam na efekty z prac Powodzenia
będę tu zaglądał
Ja proponuje oba koła 17' na oponach 2.75, był by super efekt
Obie 17 raczej odpadają, bo z tyłu jest zbyt duża przestrzeń, przez co musiałbym ciąć amortyzatory o o jakieś pół zwoju i skrócić wahacz.
A tutaj macie małe porównanie 17 i 19:
Btw. sprawdziłem długość sprężyn i są niestety fest ucięte, więc będę próbować z dwiema 19
Stelaż już prawie gotowy zostało mi wywiercić dziury i pomalować. Kierownica też pospawana, tylko nie wiem czy malować na czarno, dać do chromowania, czy zrobić pół na pół.
no jestem ciekaw ja ci to wyjdzie