Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Do jakiego Rometa AM6
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam. Część z Was zapewne pamięta mój chory pomysł wsadzenia AM6 do motorynki. Trochę teraz mi poprzechodziło i planuje wsadzić go do czegoś większego. Tylko do czego? Na pewno ma być to Romet i z papierami (nawet bez silnika) ma kosztować max 500 zł. Biorę pod uwagę Ogara 205, Komara i Charta. Charta mogę kupić na okolicy i taki jest plus, ale czekam na propozycje. Ma się nie rozlecieć przy 80 i być jak najbardziej wytrzymały seryjnie. Nie chcę słyszeć, że szkoda motocykla itd, że już lepiej do Simsona wsadzić. Jeżeli coś komuś w moim pomyśle nie pasuje, niech się nie wypowiada.
Ze wszystkich rometów bez całkowitej przeróbki ramy bezpiecznie jest tylko do charta, bo ma najstabilniejszą ramę
Do Charta chyba będzie najlepiej Smile chociaż w 205 tez by było fajnie Big Grin stajesz na światłach obok jakiegoś skuterka on sie śmieje a Ty Zielone i dzida Big Grin

A od kogo Charta byś kupił? Big Grin
Znaczy jak coś będzie trzeba wzmocnić to i tak to zrobię. Przedni hamulec zamontuję tarczowy, więc kombinacji mam mnóstwo.
Od Bartłomieja K. Tego Granatowego co ma na spółkę z kimś tam
Jedynie chart
A jak jest z licznikiem w charcie i jak tam koło wygląda żeby przerobić na tarczę ( z przodu), bo licznik będę chciał jakiś założyć do 100-140 i go wyskalować. Bo nie znam charta technicznie i wiem tylko, że takowy istnieje, a jak tam wygląda mechanika to nie mam zielonego pojęcia. Wiem, że na YT jest film jak ktoś przerabiał charta pod AM6, ale film stoi od 2 lat i nie ma II części. Co do licznika to jak tam ślimak wygląda i jego montaż, bo może bym dobrał coś od jakiejś Aprilii RS, bo ma podobne koła. No czekam na propozycje.
Do żadnego.
Chart - jedyny romet, który będzie jako tako wyglądał z am6 Smile Ogólnie jest najwygodniejszy, chyba najładniejszy, ma przyzwoitą ramę i zawieszenie. Jak masz okazję wziąć charta, to go weź, bo moim zdaniem to jedyne rozsądne i chyba najlepsze rozwiązanie.
W charcie napęd licznika jest z wałka zdawczego. Tak jak w simsonie.
No masz w lewej kapie od strony zapłonu na zębatce slimak Smile
Jak dla mnie głupi pomysł. Nie możesz kupić czegoś do czego to am6 wchodzi seryjnie? Będzie fajne moto, a nie ulep.. Zresztą zobaczysz sam jak to złożysz. Jak dla mnie to możesz to wsadzić do Charta Smile
(01-03-2014 20:10:32)lincoln_88 napisał(a): [ -> ]A jak jest z licznikiem w charcie i jak tam koło wygląda żeby przerobić na tarczę ( z przodu), bo licznik będę chciał jakiś założyć do 100-140 i go wyskalować. Bo nie znam charta technicznie i wiem tylko, że takowy istnieje, a jak tam wygląda mechanika to nie mam zielonego pojęcia. Wiem, że na YT jest film jak ktoś przerabiał charta pod AM6, ale film stoi od 2 lat i nie ma II części. Co do licznika to jak tam ślimak wygląda i jego montaż, bo może bym dobrał coś od jakiejś Aprilii RS, bo ma podobne koła. No czekam na propozycje.

W charcie idzie tak jak wyżej opisali. wyjście linki 2mm po obu stronach. licznik do 100km/h pasuje od simka jakby co. Ale skoro silnik zmieniany to i tak byś musiał kombinować zrobić w kole (w tych sportowych 50 chyba z koła ciągnie?) Ogólnie z głową zrobiony będzie fajnie się prezentował, za*ebiście jeździł, miał chłodzenie cieczą i co nie tylko Big Grin Swego czasu na tablicy był chyba z AM6 i nie wyglądał tragicznie, a mozliwe ze nawet ktos gdzies zarzucal link na forum Smile
A felga z ogara 900?
http://allegro.pl/felga-kolo-przod-17-ob...94239.html
Jest to felga na tarcze hamulcową i jednocześnie na ślimak licznika
Ją miałem japońca w 205tce i pamiętam zdziwienie kolesia z rg 80 Smile jak wymienisz koła to będzie dobrze, jeśli nie to będziesz miał często awarie z łożyskami lub ich krzywienie się. Reszta ramy da radę w ogarze
Najlepiej do 205 do charta bym tego nie ładował.
Stron: 1 2
Przekierowanie