Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: CHART brak iskry
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam, koniec remontu silnika w charcie.. Teraz tylko odpalic.

Brak iskry, wczesniej byla na starym iskrowniku. Teraz nie ma ani na starym ani na kupionym.

Sprawa ma sie tak ze prad wychodzi z kazdej cewki ale z impulsatora nie.
Podlaczalem elektryke na wszystkie sposoby oiskry brak, raz sie pojawila na chwile a potem juz nic..

prosze o pomoc, wydalem mnostwo kasy na ten złom Sad iskra.. i chart wraca na szos..
zmierz rezystancje cewki zasilajacej i impulsatora
nie njestem elektrykiem, prosze jasniej...
"Sprawa ma sie tak ze prad wychodzi z kazdej cewki ale z impulsatora nie. "

Zapłon ten nowy massz gwarancję że sprawny?, Może moduł padł?
No ja kupilem uzywke. Wlasnie bede sprawdzał na innym module.

Ale wszystko wydaje sie sprawne, oprocz tego impulsatora bo on nie daje oznak zycia.. ewentualnie jeszcze ten moduł.. sprawdzalem na innym i to samo..
(01-03-2014 15:21:23)mlody191 napisał(a): [ -> ]nie njestem elektrykiem, prosze jasniej...

Ja tez nie jestem, a sobie poradziłam Tongue
Znalezione na forum:
BigSoft napisał(a):Jeśli chodzi o sprawdzenie zapłonu, to miernik uniwersalny w ręce i jazda:

- zmierzyć omomierzem rezystancję (opór) cewki zasilającej . Przeważnie do tej cewki biegnie zielony przewód. Mierzymy względem masy, czyli czarnego przewodu wychodzącego z prądnicy. Poprawna wartość zawiera się w przedziale od 700 do 750 om.
- zmierzyć omomierzem rezystancję impulsatora. Biały przewód. Poprawna wartość - 28 om (mogą być niewielkie różnice.
- modułu zapłonowego nie sprawdzisz bez specjalnego stanowiska pomiarowego.
(01-03-2014 15:21:23)mlody191 napisał(a): [ -> ]nie njestem elektrykiem, prosze jasniej...

Omomierzem lub miernikiem elektrycznym z funkcją >> Ω << tak na wszelki wypadek Smile A świece zmieniałeś, może akurat świeca padła? u mnie była za mała oporność cewki zasilającej to iskra była mała i nie miał siły odpalić, znaczy zagadał tam raz na kilkanaście kopnięć i gasł.
PS:Elektrykę dobrze zamontowałeś po remoncie?
Czy ja jasno sie nie wyrazilem? Iskry WOGOLE NIE MA !
Nie mam takich sprzętów !

Poprostu chce znalezc przycyzne i prosze was o pomoc. Podkreslam jeszcze raz elektryk ze mnie zaden..

Modul albo impulsator.. Ktos cos jeszczde wie??
Nikt nic nie wie bo nikt nie jest wróżbitą. Najzwyklejszy omomierz to koszt ze rzędu max 20zł a bez niego ani rusz w zapłonach zwłaszcza elektronicznych.
Chyba że wolisz wymieniać wszystko po kolei aż jakimś cudem iskra się pojawi to powodzenia ok
Na początek kupić nową świecę proponuję (będzie w razie co na zapas jeśli ona nie padła (NGK BR7HS ma mocną iskrę). Moduł mogłeś spalić... spróbuj na pych, to się akumulator podładuje i może zaskoczy.
A co ma akumulator do iskr?
Spróbuj wypiąc kabel od gaszenia z kostki przy module, jeśli bedzie jakis problem ze stacyjka czy przełącznikiem gaszenia to odpięciu go iskra powinna sie pokazac.
Nic konkretnego ci nie doradzimy bez podstawowych pomiarów
kolego jak nic musisz kupić multimetr, taki aby miał omomierz bo inaczej to tak jak Stachu G pisze wszystko po koleii i może się uda Tongue
(01-03-2014 20:03:41)Kawka napisał(a): [ -> ]Moduł mogłeś spalić... spróbuj na pych, to się akumulator podładuje i może zaskoczy.
Facepalm2

Kiedy Wy się wreszcie nauczycie, że zapłon CDI w Charcie nie jest w ogóle powiązany z akumulatorem i pracuje niezależnie...

Do autora mam jedną radę - kup sobie miernik uniwersalny. Koszt ok 20zł. Bez tego nie zrobisz nic prócz gdybania.
Tylko ze chart jest w takim warsztacie .. I ja tam nie moge przebywac.. Tyle co wejde zobacze usterke i chwile robie sam.. Ale zostawilem go i czekam naaa tyg az zrobia ta JE*ANĄ ISKRE Sad

elektgryka jhest bez akumulatora
Przekierowanie