Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Zębatka
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Szukaj na forum. Było.
jeśli chodzi o odblokowanie to: rozpiłować króciec ssący, skrócić kolanko wydechowe(wg mnie szkoda niszczyć oryginalne części ale jak kto woli), zmienić dysze, ale jak koledzy już pisali remoncik by się przydał, a zmieniając przełożenie na zębatkach zyskasz jakieś 2/3 km/h, a ogi straci sporo mocy(chodzi mi np o podjazd po górkę, jazda w 2 osoby) poza tym z Ogara ściga nie zrobisz, ciesz się tym że jedzie te 45 km/h Wink
co z tego,że dziadek jeździł jak silnik się zużywa taka już jest zasada eksploatacji,a jeśli chcesz o niego dbać to remont podstawą najlepiej ściągnij cyl i daj tu foty jak sam nie umiesz sprawdzić nie może być żadnych rys podłużnych ani progu na tłoku to samo,ale wątpię,żeby w silniku wysokoobrotowym po tyla latach wszystko było idealnie cudów nie ma
Kolanko skróć ile możesz, tylko tak żebyś jeszcze mógł założyć tłumik i bez problemu ułożyc go równolegle do ramy. Tłumik najlepiej od Simsona, zaraz ładniejszy dźwięk i osiągi dobre. Zębatki przy kole nie zmieniaj, przy silniku daj większą, mi tam zębatka dała sporo jeśli chodzi o prędkość. Kanały w cylindrze spasuj z karterami (ma być płynne przejście bez progów). Upierz albo wymień filtr powietrza. Porządnie napompuj koła. Daj komuś rozsądnemu wykonać podkowę do komory korbowej tego silnika i ogólnie przy składaniu dbaj o szczegóły, czyli zero papierowych uszczelek tylko coś lepszego, żeby uszczelka nie przysłaniała kanałów dolotowych i wydechowego, Króciec rozwiercony i jego powierzchnia nie porysowana itp...

A, jak będziesz kładł tłumik od Simsona to przyspawaj do niego łączenie z kolankiem od tłumika jawowskiego. Takie zakręcane dużo łatwiej uszczelnić a to bardzo ważne.
dziwne jak ja miałem tlumik z sima to nic nie przerabiałem i średnicami kolanka i tłumika pasowało idealnie i na objemke simsona miałem złozoną i jak już to wkład zmienić na 2 rurkę lepiej będzie jeździł
(28-02-2014 23:22:22)Marwerick napisał(a): [ -> ]dziwne jak ja miałem tlumik z sima to nic nie przerabiałem i średnicami kolanka i tłumika pasowało idealnie i na objemke simsona miałem złozoną i jak już to wkład zmienić na 2 rurkę lepiej będzie jeździł
Lepsze jest na nakrętkę. Wkładasz kolanko w tłumik, nakrętka jest na kolanku to odsuwasz trochę dalej, pakułę nacierasz sylikonem, owijasz kolanko na odpowiednią grubość, nakrętką ściskasz na płasko, jak zaschnie to wpychasz to do tłumika, zakręcasz, pakuła z sylikonem dokładnie wszystko obciska i masz na długi czas. Miałem na obejmę. Czym bym tego nie robił to i tak wydmuchało, a do nakrętki czarować nie trzeba umieć.
zmieniłem tłumik i skróciłem kolanko i gid

temat do zamknięcie
Stron: 1 2
Przekierowanie