24-02-2014, 21:31:30
24-02-2014, 21:35:16
Dużo cię wyniesie doprowadzenie go do stanu przynajmniej w iluś procentach przypominającego oryginał, więc sam sobie dopowiedz na pytanie czy warto.
24-02-2014, 21:43:53
Dużo w niego wsadzisz. Lakier, obicie siedzenia, opony do zmiany, tłumik od simsona, chromy słabo widać, stacyjki nie ma albo jest tylko nie widać, kierunki jakieś mizerne, amortyzatory nieoryginalne chyba że ci się takie podobają, przedni błotnik i tyny widzę też bo jakiś dziwny, osłona łańcucha, nóżki bo stoi na kłodzie, licznik też tam nie pasuje.Spora lista
Jedyny plus to papiery i sprawny, oprócz sprzęgła do wymiany.
Ja bym nie brał . Jak się patrzę na wydatki, jakie ja już na swojego mam, to ci odradzam bo jest w o wiele gorszym stanie od mojego.
Jedyny plus to papiery i sprawny, oprócz sprzęgła do wymiany.
Ja bym nie brał . Jak się patrzę na wydatki, jakie ja już na swojego mam, to ci odradzam bo jest w o wiele gorszym stanie od mojego.
24-02-2014, 22:59:52
ten chart jest już ponad rok na tablicy, samo to mówi za siebie że nie wartuje tej ceny.
24-02-2014, 23:32:21
on ma jeszcze krzywe lagi bo koles chciał się ze mną na skutera wymienic ale zrezygnował
25-02-2014, 01:28:44
Ja bym za niego max ale to max 300
25-02-2014, 08:29:04
W opisie ma... "Zamienię za coś innego:Moto,quad,cross,wsk"
patrzac na tego charta wiadomo od razu, że był to leśny rider... napewno jest już silnik ''wyrobiony''
patrzac na tego charta wiadomo od razu, że był to leśny rider... napewno jest już silnik ''wyrobiony''