Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: [50-T-1] pomoc malarska rometa 50-T-1
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
za dużo roboty z matowieniem wole to zrobić tak jak mi kolega powiedział, wypalić przetrzeć papierem tylko i podkład i tak dalej Big Grin
Mówicie o jakiś oznaczeniach lakieru, skąd je znacie? Dajcie jakąś paletę kolorówhmm gdzie to mogę zobaczyć?Smile
Masz paletę kolorów co podawałem
http://fiat125p.pl/kolo.html
(11-11-2011 02:12:00)Grucha napisał(a): [ -> ]Mówicie o jakiś oznaczeniach lakieru, skąd je znacie? Dajcie jakąś paletę kolorówhmm gdzie to mogę zobaczyć?Smile

na puszkach piszą oznaczenia i dlatego wiem jak sie nazywa bo taką http://www.okna-prof.ru/ral/ral_6029.html tak wygląda ral6029
jak pomalujesz spreyem to później jedź lakierem bezbarwnym bd ładnie wyglądał Wink
to ty mi karol polecasz ten ral6029 tak????
i jeśli dobrze zrozumiałem znajdę go w spreyu??
Tak tylko ,ze jak pomalujesz podkladem i na to lakier to bedzie do dupy. Jak chcesz zrobic zeby ladnie wygladalo to podklad na stary lakier> papierami 60,120(150),220,600(wodny),1000(wodny),2000(wodny) i dopiero na to lakier. Jak chcesz zrobic idealnie to bez tych czynnosci ani rusz.
ok to muszę kupić te wszystkie papiery jakie mi wymieniłeś?
to lepiej zmatowić kolor tak?
ja szlifierką jechałem i na to sprayem 3 razy
(11-11-2011 12:41:09)grzechu12x napisał(a): [ -> ]to ty mi karol polecasz ten ral6029 tak????
i jeśli dobrze zrozumiałem znajdę go w spreyu??

tak znajdziesz go w szreju
(11-11-2011 16:10:40)grzechu12x napisał(a): [ -> ]ok to muszę kupić te wszystkie papiery jakie mi wymieniłeś?
to lepiej zmatowić kolor tak?

Nie kolor tylko podklad. Tak papiery wyniosa cie okolo 15-20 zł bo trzeba kupic po 2 arkusze zeby starczylo.
to co mi polecacie>>> mam jechać do gołej blachy czy wystarczy porządnie zmatowić?
Przemek, jak wyszlifuje to wszystko 2000 to lakier mu się na tym nie będzie trzymać. Podkład musi być trochę chropowaty żeby miał jakąś przyczepność. Wystarczy pojechać 220, 360 i 600 i będzie git. Warstwa bazy zaleje te minimalne nierówności.
ale nadal nie wiem czy mam jechać do gołej blachy czy wystarczy porządnie zmatowić
Jak wolisz. Jak jedziesz do gołej blachy to musisz dać podkład, i na to bazę. Jak tylko matowisz to można robić bez podkładu- tylko bazę.
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie