Siema, w moim kadecie są takie przełożenia : przód 13z tył 33z i wydaje mi się ze on powinien jechać tak około 55 ale jedzie 45 i nie jest super jakoś mocny .Czy to jest wina nie wyregulowanego gaźnika ?
Bardzo możliwe, chociaż na takich przełożeniach nie masz dużej mocy ale prędkość powinna być trochę większa. Kadet na oryginalnych przełożeniach powinien jechać gdzieś w granicach 45-50 zależy od stanu silnika.
duże znaczenie mają również łożyska na wale
Łożyska nie dawno były wymieniane i silnik według mnie jest w b.dobrym stanie
Może uszczelniacze blokuje silnik raz tak miałem
Może cylinder jest do wymiany
Zobacz jaką masz kompresje :>
A możesz ją sprawdzić po przez wykrencenie i przylozenie palca w dziure od świecy
I jak trzymasz palec w tym mijejscu to kopnij :>
Bo może ci powietrze gdzieś ucieka :<
ja ci powiem tak ogar 200 jest bardzo silnym motorowerem jak na tamte lata i w moim przypadku zmiana zebatek jedyne co dala to to ze wolniej sie napedzal i nie osiagal pelnej predkosci
Kompresja jest nawet dobra , tylko troszeczkę ucieka z pod głowicy , ale to b.mało że nic prawie nie słychać
A jakie są oryginalne przełożenia w kadecie ?
Z Kadeta wiecej nie wycisniesz. Moj z silnikiem na plombach lecial góra 43 km/h chyba ,ze licznik przeklamywal.
tak jak przemek napisał z niego nic nie wyciągniesz to nie rakieta
No wiadomo że nie rakieta
, ale jak będę miał nowy gaźnik to chyba troche więcej pójdzie
nie wiadomo to nie jest powiedziane...a może ten twój gaźnik jest nawet lepszy niż ten chinski zamiennik... a jeżeli twój z prl'u to napewno lepszy
mój gaźnik jest z prl'u ale nie mogę go wyregulować , ciągle tak jak by się muli :/
może problem tkwi w czymś innym ?