21-02-2014, 20:47:09
Cześć. Mam o to taki problem z mym charcikiem. Przed wymianą pierścieni motor miał "mało mocy" tzn. słabo jechał max 30 km/h.
Postanowiłem wymienić pierścienie na nowe ponieważ stare się już zużyły. Oczywiście po założeniu dotarłem je lekko(spokojnie sobie pojeździłem). Dzisiaj już tak wesoło nie było ponieważ jadąc chartem powyżej 40/h słyszę piszczenie i to dosyć głośne.
Według mnie mogą to być pierścienie które są zbyt "ciasne"(tak przypuszczam). Dodam też że cylinder nie ma żadnych rys itp. tak samo z tłokiem i korbowód też ma ślady normalnej pracy.
1. I jeszcze jedno pytanie czy jak na tłoku jest taka strzałka to jej grot ma być skierowany w stronę tłumika(okna wydechowego)
Proszę bardzo o odpowiedz na moje pytanie ponieważ nie chce np. zatrzeć silnika itp.
Z góry dzięki
Postanowiłem wymienić pierścienie na nowe ponieważ stare się już zużyły. Oczywiście po założeniu dotarłem je lekko(spokojnie sobie pojeździłem). Dzisiaj już tak wesoło nie było ponieważ jadąc chartem powyżej 40/h słyszę piszczenie i to dosyć głośne.
Według mnie mogą to być pierścienie które są zbyt "ciasne"(tak przypuszczam). Dodam też że cylinder nie ma żadnych rys itp. tak samo z tłokiem i korbowód też ma ślady normalnej pracy.
1. I jeszcze jedno pytanie czy jak na tłoku jest taka strzałka to jej grot ma być skierowany w stronę tłumika(okna wydechowego)
Proszę bardzo o odpowiedz na moje pytanie ponieważ nie chce np. zatrzeć silnika itp.
Z góry dzięki