Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: 110ccm na 50 lub 72ccm 139FMB
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Proste pytania:
Czy do silnika 139FMB (chińczyka) o pojemności 110ccm, można założyć 50ccm lub 72ccm wymieniając Cylinder i tłok.
Czy potrzeba wymieniać głowice??
Czy potrzeba zmieniać wał??
Czy w ogóle da się założyć??

A czy warto, to już sam osądzę...

Doczytałem się tylko, że z 50ccm można 72ccm zrobić. A o przeróbce z 50ccm czy 72ccm na 110ccm znalazłem tylko tyle, co nic... Każda odpowiedź dawała znak zapytania. :/

Pompuś

Ja tam przeszkód nie widzę, ale PO CO? Po co osłabiać silnik ? Wink 110 ładnie ciągnie Tongue
Bosza i husqvarny nie zrozumiesz
Właśnie po co ci mniejsza pojemność ?
może chcę zrobić co to on ma na kartę am czy a1 żeby legalnie jeżdzić, a dać tak zrobić to nie wiem czy się da
Nie obrażając autora tematu,większej głupoty nie widziałem.
Napisz wgl po co chcesz to zrobić ?!
To co chce zrobić to jego sprawa, a co do przeróbki to raczej wał do wymiany, bo wały na np 50 a 110 cm różniły się długością korbowodu, 110 ma krótszy korbowód niż oryginalny silnik 50, głowicę możesz pozostawić bez zmian.
Tak jak mówi motoryniarz 110 ma inną długość korbowodu. Więc wał do zmiany.
Mhm, czyli skoro wał do wymiany, to rezygnuję z tego biznesu... Bo wał mam w db o ile nie bdb stanie.
A odpowiedź na ok. 60% komentarzy w tym temacie brzmi:
Mój w tym "interes".
I ci którzy widzieli filmik tego silnika, myślę że zrozumieją. ^^ I dodam że chodzi o "Wymianę" nie kupno...

I dziwi mnie trochę że korba w 110 jest krótsza. Chyba, że cały wał jest inny i jest zrobiony większy skok wału... ^^ Bo czym większy skok tłoka to tym większa pojemność, kompresja itd.
Dzięki za odpowiedzi!

Temat do zamknięcia.
Przekierowanie