Tak bywa niestety. To tak: Pospawane, pomalowane. Teraz sobie schnie, a jutro to poskładam. Swoją drogą... miałem silnik wysunięty w prawą stronę
Teraz jest okej i nie powinno się wyrwać bo nie spoczywa na tym ciężar silnika.
To tak... zrobiłem test i :
Hamulec działa;
silnik stabilnie siedzi;
no i to tyle.
Cholera jasna, czemu ten popychacz tak szybko się zużywa ? No 1 km i sprzęgła kompletnie nie ma. Popychacza też nie... Z czego dorobić taki porządny, co by nie zjeżdżał się tak szybko ? Gwóźdź ?
Kup komplet nowych i zachartuj porządnie. Przez kilka km się sklepie , a potem już będzie git
zawor od silnika 4t? ja bym to zrobil z sruby i wygrzewanie w weglu
(30-06-2014 23:49:38)Pompek napisał(a): [ -> ]To tak... zrobiłem test i :
Hamulec działa;
silnik stabilnie siedzi;
no i to tyle.
Cholera jasna, czemu ten popychacz tak szybko się zużywa ? No 1 km i sprzęgła kompletnie nie ma. Popychacza też nie... Z czego dorobić taki porządny, co by nie zjeżdżał się tak szybko ? Gwóźdź ?
Ja mam taki sposób, ze robię sobie z pilnika okrągłego. Lekklo go szlifuje żeby zadziorów nie miał i idealny jest. Prędzej śruba sie wyrabia nizeli on .
pilniczek ?
A robisz tak: krótki->kulka->długi czy robisz jeden długi ?
Kólka musi być. Jak masz dostęp i trochę hajsu to kup pręta z nierdzewki. Tunij na wymiar i ponoć nie do zajechania.
ja chyba jednak spróbuję z tym pilnikiem
Dobra, pomału przygotowuję go do przeglądu, bo chcę w miarę spokojnie wakacje przejeździć.
Hamulce - są
Światla - są
Sygnał dźwiękowy - brak. Może być głośny wydech ?
Nr. ramy sie zgadzają. Więc to chyba wszystko, nie ?
Sygnał dźwiękowy musisz mieć. Wydech chyba raczej nie ma nic do rzeczy ale bez przesady
Ale wydech zastąpi sygnał dźwiękowy
yyy, takim średnim ale u mnie nie sprawdzają opon akurat
tak ci się wydaje, podjedziesz na stacje diagnostyczną i diagnosta nic nie powie, tylko zerknie na oponki i ci podziękuje
Masz już łożysko w główce ramy? z tym też może być problem