Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Romet 50-T-1 by Mantaj2
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Dziś postaram sie wrzucić filmik z pracą silnika Big Grin
A jutro może będzie filmik z jazdy Tongue
Mam problem z moim T-1.
Nie ma świateł. Od przełącznika przy kierownicy idą trzy kable (w moim przypadku) zielony czarny i niebieski. Od tylnej lampy idzie żółty kabel. Niebieski i czerwony które wchodzą do silnika.
W zdjęciach zobaczcie czy coś w lampie jest źle podłączone itp. Żarówki nie są przepalone. A i powiedzcie jak po kolei te kable muszą być powpinane.
(13-02-2014 13:27:27)nie_mientki napisał(a): [ -> ]http://www.polskiemotocykle.mik.pl/schem...05-sch.jpg

Tu masz dla lampy z przesuwką.

Mam książkę ''Motorowery Romet'' i w niej jest to samo. Podłączyłem tak jak jest w książce i nie działa.
Może coś w lampie jest źle podłączone. Zobaczcie tam w poście dodałem zdjęcia lampy w środku.
(13-02-2014 13:31:09)mantaj2 napisał(a): [ -> ]Podłączyłem tak jak jest w książce i nie działa.

(13-02-2014 13:31:09)mantaj2 napisał(a): [ -> ]Może coś w lampie jest źle podłączone.

Zdecyduj się. Albo masz dobrze podłączone albo nie. W pierwszym przypadku sprawdziłbym masę i czy z silnika wychodzi prąd. W drugim przypadku podłączyłbym prawidłowo.
Spróbuj zamienić miejscami zielony i czarny(mówię o wchodzących do przełącznika).
Dobra nie będę tworzył kolejnego tematu to napisze tu.
Otóż mam problem z moim T-1. A mianowicie jak otworze przepustnice na maxa to jest buuuuuuuuuuuuuuuu i gaśnie... Iglica ma cztery rowki i ja mam ją ustawioną na drugi. Paliwo dostaje. Gaźnik przed chwilą czyszczony.
Lewe powietrze na 100%. Łączenie gaźnika z cylindrem lub zimmering od strony magneta. Jak byś go dobrze przelał albo ustawił większą dawkę to by dłużej pochodził. Big Grin
Zapłon do regulacji.
Odpal i zakręć kranik i wtedy zobacz.


Mnie to jara,
że mam OGARA XD
Zapłon ustawiony idealnie odpala od kopa
Powiem tak na lekko uchylonej przepustnicy da się jechać ale to nie jazda z takim czymś zanim się rozpędzi i w ogóle...
Zobacz czy z przewodu leje się odpowiednia ilość paliwa, mogło się zapchać coś.
Wszystko jest dobrze. Gaźnik i kranik czyściłem. Wychodzi na to że simering od strony magneta...
to że czyściłeś nie znaczy, że musi działać dobrze
Zakrec kranik jak zapalisz bo moze go zalewać

Mnie to jara,
że mam OGARA XD
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie