Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar dusi się
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Siemka
Ostatnio pytałem czemu ogar nie ma iskry ustawiłem i jest. Opowiem wam historie co dzisiaj robiłem. Otóż ustawiłem zapłon iskra jest ale mówie taka słaba? dobra potem zoabacze kupiłem pływak bo wogóle nie było xd załozyłem i próbuje z bratem odpalic kopie kopie kopie nawet nie mruknie. Potem wreszcie załozyłem inną świece tyknął załapał i zgasł potem już swieca mokra i nic. Potem założyłem nową org iskre F75 z prlu i fajke bosch kope go złapał chodzi trzyma wolne genialnie chodzi nic nie dzwoni ani nic super chodzi. Chciałem go przygazować i buuuuuuuuuuuuuuuuuuuu zgasł potem go kope złapał ale może za 4-5 słabiej chodzi i wgl i to samo buuuuuuuuuuuuuuuuuu. Potem to juz wogóle nie chciał złapać. Rozebraliśmy z bratem gaźnik przeczysciliśmy wszystko spręzarką przed muchalismy i czysciutki dysze wyczyszczone itd i potem łapało ale ciagle buuuuuuuu i gaśnie co to może być? dodam że ogar stał 20 lat pod kocem jak za pierwszym razem zapalił to taki kłeb dymu z tłumika wyleciał że aż......
Pomóżcie daje piwka Wink Boszu weź się odezwij xd
jak zalane świeże paliwo to zostaje tylko ustawić gaźnik wyregulować mieszankę powietrzno -paliwową . Albo zapłon też do delikatnej regulacji jeszcze jest ale obstawiam na gażnik i powietrze
tzn jak wyregulować? co ustawić? jak? xd
masz dwie śrubki jedną większą od ilości paliwa( jak wkręcasz podnosi sie iglica i dostaje więcej paliwa) i mniejsza schowana tzw w gaźniku na płaski mały śrubokręt ta jest od powietrza jakie dostaje się i musisz nią regulować by była optymalna mieszanka powietrzno paliwowa.Ja zawsze śrubke od powietrza wkrecam na max i 2,5 obrotu wykręcam i reguluje odpowiednio wkręcająć lub odkręcająć (zmniejszając i zwiększając powietrze)
i to tym powinno chodzic ok? dodam ze poprzedni właściiel gubił org zilki gaźnika i gaźnk jest na cieiutkiej papierowej uszczelce na zwykłych śrubkach na klucz 8 moze przez to łapać lewe?
a mam pytanie miedzy gaznikiem a kroccem jest tak uszczelka ciensza jak te papierowe cieniutka i wgl moze przez to lapac lewe i tak chodzic dziwnie?
jeśli jest podarta to oczywiście że może łapać tam lewe powietrze Smile
Zrób to co ci pisałem.. Sprawdz lewe powietrze wyreguluj gażnik napewno będzie chodziło!
(05-02-2014 23:22:30)Matinek napisał(a): [ -> ]a mam pytanie miedzy gaznikiem a kroccem jest tak uszczelka ciensza jak te papierowe cieniutka i wgl moze przez to lapac lewe i tak chodzic dziwnie?

Wytnij z gambitu albo kryngielitu. Możesz też minimalnie splanować powierzchnie styku na gaźniku i cyklu
no wiem ale no na gm12f to bym wyciął z łatwościa bo ma okrągłą dziure w srodku
i wybijakami
bym zrobił a tu jest kwadratowe i jak zrobic taką uszczelke?
Nóż/Nożyk taki najlepiej od kartonów
Ołówek, linijka. Zaznacz na gambicie czy tam z czego robisz..(cały kwadrat)
następnie użyj nożyka natnij.. wybij.. Cała filozofia :F
siemka
zmieniłem uszczelke między gaźnikiem a króćcem i i tak nie palił po ostatnim razie. Kopałem go i nic. Wreszcie z bratem ciotecznym odkręciliśmy pokrywke gaźnika i bez tej przykrywki był chwile bo brat coś tam grzebał a mi sie nudziło to go kopłem i zapalił i chodzi ładnie załozylismy kopułke 10 sek i zgas i nie chciał zapalic. Zdjęliśmy pokrywke drugi raz chodzi Big Grin. Nie wiem co to co to może byc? chodził ale i tak buuuuuuuuuuuuuu jednak juz troche sie wkręcał. Wreszcie pochodził z 20 min i cos musiało ruszyc bo juz do połowy sie wkręcał a potem znowu buuuuuuuuuuuuuuuuuuuu i ma taka huśtawke jak manetka jest do oporu to nie zgasnie tylko raz jest buuuuuuuuuuuuu zastanowi sie wejdzie na najwyższe i znowu buuuuuuuuuuuu i tak ciagle co to może byc?
no ja bym radził sprawdzić szczelność gumy co łączy gażnik szczelność puszki z filtrem bo jak ona się otwiera to ma nadmiar powietrza i się dusi i może być też filtr brudny i jak dla mnie to trzeba było najpierw sprawdzić szczelność dolotu(puszka,guma,filtr powietrza) a potem szukać przyczyny gdzie indziej poza tym to się najszybciej sprawdza i często jest to powodem duszenia się silnika od nadmiaru powietrza
marwerick ja wogóle zdjałem na chwilke tą gume z gaźnika i zupelnie inaczej chodził wkrecał sie do 3/4 manetki no nie buczał po prostu nie mógł dalej i tyle ale bez tej gumy to lepiej chodził czyli ten filtr zoabczyć? a jak brudny to da sie wyczyscic czy trzeba nowy?
tu masz jak to wygląda

http://img713.imageshack.us/img713/7962/filtrr.gif

http://pl.tinypic.com/view.php?pic=3308g...vVEE_hcX3A

a tu to jest w tej blaszanej puszcze pomiędzy schowkiem a przodem nad silnikiem

http://www.praktyka.rubikon.pl/galerie/g...200-02.jpg

a z tym filtrem jak będzie mocno brudny to kupujesz nowy on tam kosztuje w porywach do 15zł i jeszcze takie pytanie : w samochodzie też byś czyścił brudny/zużyty filtr ?
Stron: 1 2 3
Przekierowanie