Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar dusi się
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Jak pojazd stał tyle lat, to zacząć należy od zaglądania do cylindra. Bo w takim przypadku zwykle pierścionki rdzewieją i tak samo powierzchnia cylindra (chyba że ktoś przewidział że tyle będzie stał i nalał tam oleju).
Tak że wykręć świecę, przyłóż do dziury szczelnie palec i jak kopniesz ręką nawet kopnikiem, to nie powinieneś utrzymać kompresji (powinna uciekać z pod palca) Jak nie, to zaglądnij do cylindra i wymień pierścienie.
Co do takiego Buuuu... To jak czytam to co piszesz, możliwe że zaworek iglicowy zaśniedział i blokuje się. Ale to tylko takie przypuszczenie...
I gaźnik masz GM12 czy Jikov?? Bo w końcu nie wiem. Tongue
Zapłon i te sprawy zawsze można sprawdzić i ustawić. Nic to nie boli, nic nie kosztuje i czasu też dużo nie zajmie. A przynajmniej wiesz że to jest już ok. ^^
I jak widzę, jest to przypadek jeden z najgorszych w 200-tce. Czyli wszystko wygląda ok. ale jednak i tak nie jedzie! Tongue I w tym momencie najlepiej jest dobrze znać silnik, po słychać Jak pyrka, jak Buuuczy (tak jak to robi lekarz przy badaniu pacjenta) i wtedy wiadomo co jest nie tak. Wink
Jak możesz, nagraj filmik... Tak żeby dźwięk był dobry. Wtedy prędzej mogę ci sprecyzować co może być nie tak...

Ale tak jak pisałem, sprawdź kompresję palcem, sprawdź zapłon i platyny bo to nie problem i pisz co jak wygląda.
A i jak masz GM12 to możesz podnieść dawkę na pływaku (jak masz dekielek gdzie nachodzi wężyk, od drugiej strony niż jest wężyk wyciąg ameliniową tulejeczkę i czymś okrągłym (nie ostrym!!) puknij. Tylko tak żebyś widział ile weszło do środka. I wbij z 0,2-0,4mm. (możesz ewentualnie do końca, bo Jikov u mnie np. tego wymagał jak miałem słabą kompresję bo nie mógł sobie zassać paliwa)
Co do regulacji śrubką od boku (dawka paliwa, nie powietrza jak tu ktoś napisał!) wykręć na 1,5 obrotu, 2 obroty i 2,5 obrotu. Za każdym razem sprawdzając jak chodzi itd. Dodam że 233 jest bardzo czuły, i będzie wymagał poprawek z obracaniem tej śrubki o 0,1 obrotu do uzyskania perfekcji. Wink
A jeżeli masz Jikov to... Zmień na GM12-13 Big Grin Big Grin Big Grin
Albo męcz się z Jikovem... Zmieniając poziom na pływaku, uginając tą blaszkę pod dekielkiem. ^^
Boszu ale ja nie mam jak dodac filmiku a poza tym problem rozwiazany. xd podgialem blaszke od plywaka i ustawilem na 0,35 przerwe na platynkach. juz sie wkreca itd ale nie mial sily jechac na 2 a na trojce to juz wogole nie mowie.. wzialem wiec na najwyzszy rowek i hula czyli jak jest na najwyzszym to dostaje mniej? czy wiecej paliwa?
a z tym dolotem jak wyszło ?
Marwerick otworzona byla puszka a po drugie filtr byl tak zakurzony zasyfiony ze hej a zta iglica jak?
Jak niżej, mniej paliwa, jak wyżej to więcej...
I nie dziw się że to ledwo jedzie... Jak tyle stało... Tongue A paczyłeś kompresję?!
Boszu źle zrozumiałeś ja go naprawiłem wziąłem na najwyższy rowek i prawie łapałem v maxa ale była 23 i sie troche bałem xd Ciagnie jak głupi. Kompresje ma super jak palca przyłożyłem to odpychało że hej kompresja super. Boszu dzięki za pomoc bo ty żeś najbardziej mnie naprowadził. xxd jak coś to bede pisał bo w tym temacie nie zamykajcie go bo wczoraj jeździęłm i był git ale była 23 także jak coś to bede pisał Boszu odezwij sie w temacie o dławiku tłumika xd.
Dławiku tłumika?? Tongue Chodzi ci o długie kolanko, które należy skrócić dla uzyskania 0,01% mocy?? Wink
nie o takim czymś w tłumniku xd
Siemka znowu to samo Ogar próje na 3/4 manetki a jak do oporu to spada mu moc co to może jeszcze być?
- wymieniłem na świeże paliwo
- kranik przepchany
- zapłon ustawiony jak należy
- iglica na najwyższym rowku
- filtr powietrza wydmuchany puszka szczelnie zamknięta
co to może byc?
tak sie zastanawiam czy może to być zapchany tłumik? albo kolanko?
Czym dmuchałeś ten filtr powietrza? Ja swój uprałem i efekt był bardzo dobry. zaraz było łatwiej powietrze przez niego przepuścić. Iglicę daj na drugi rowek od góry. Odkręć kolanko i zobacz czy nie masz zasyfione. Tłumik też sprawdź.
filtr spręzarką przedmuchałem. Iglica jest na najwyższym tzn dostaje mniej paliwa tak?
Powiem ci tak, ściągnij gumę z gaźnika i zobacz reakcję, załóż gumę na gaźnik, ale ściągnij ją z filtra i sprawdź reakcję. I napisz co się dzieje...
Wydech też można przeczyścić, ale to raczej nie wina wydechu, bo na całej puli obrotów był by słaby... Wink
Tutaj wygląda mi na złą dawkę paliwowo powietrzna. I tutaj zaczynają się schodki. Najlepiej wywal tego Jikova i załóż normalny gaźnik. Chodź by GM12 lub 13.
Zaoszczędzisz wiele pracy i nerwów. Wink
Boszu mam drugiego jikova ale gm blokuje ten silnik i będzie słabszy. jak zmienia sie tą dawke ?
siemka przyszedł mi do głowy jeden pomysł bo on sie zachowuje tak jakby nie miał paliwa a ja wziąłęm na najwyższy rowek czyli że dostaje najmniej paliwa sorki że gdybam ale przy ogarku bede dopiero moze w piątek. Smile
Stron: 1 2 3
Przekierowanie