Ale jest problem z ta cewka,bo facet nie wie ktora
bo jest nie wtajemniczony
To szkoda bo WSK ma 20 cewek i teraz sprawdzić która jest zła to duuużo roboty
CZŁOWIEKU przecież sprawdzić cewki to nie cały dzień roboty a 15 min. a nawet jeśli by trzeba wymienić, to majątku nie kosztują
:/ ale wydaje mi się ze to cewka zapłonowa,jutro się dopytam,tylko powiedzie jakie problem mogą być gdy jakas cewka szfankuje
Jak nie odpala to raczej zapłonowa, bo świetlna (o ile tam jest i tak się nazywa) raczej do odpalania nic nie ma
Tylko nie zapomnij o wymianie specjalnej cewki ze środka silnika, jest ona odpowiedzialna za pracę silnika, jak padła to tylko wymiana.No, ale cóż bez rozpoławiania silnika się raczej nie obędzie.
Dzisiaj zadzwonie do goscia i się dopytam
Jak by to tańsze było i u mnie to bym kupił i jakiś silnik 70 lub więcej ccm od nowszego piździka i by była moc
Facet mi powiedzial ze brakuje mu "iskry" do zapalenia i powiedzial ze jak da sie iskre to mozna jedzic,ale jak dac tą iskre
?
Od początku tematu, chyba w 5 postach znalazłem informację - cewka do wymiany, tak trudno czytać, ze zrozumieniem? Najpierw wymień mu świecę, sprawdź czy jest iska, jak nie to sprawdzaj po kolei; kabel W/N, cewkę zapłonową i kondensator i platyny.
PS Dzisiaj kupiłem sprej 4000 do wzmacniania ramy - dosyć drogi, bo 180 zł
Ale będzie się jeździło bezpieczniej
świeca wymieniona,a iskry nie ma -_-'.
P.S ja jestem zielony w te sprawy bo to moj 1 motorower
Kupiłeś to coś? Pierwszy "motorower"(w rzeczywistości motocykl), od razu 125, z niepewnymi przeróbkami, niesprawnym silnikiem i bez papierów?
Wszystko nie tak.
nie nie kupilem
chodzi mi ze by byl
a nie_mientki,ma papiery
Cytat z odpowiedzi na tablicy "Ma licznik, ma dokumenty. V-max to około 100km /h, z ceny niestety zejść nie mogę. "