02-02-2014, 13:13:24
Za namową kolegów z powitalni wczoraj zrobiłem kilka zdjęć mojego komarka którego już pokrótce przedstawiłem.
Jest to model 232 z 1968 roku. Nabyłem go przez przypadek nie planując tego. Został wyciągnięty ze starej szopki w zaskakująco dobrym stanie. Ma oryginalne malowanie jak i cały osprzęt. Numer ramy oraz silnika zgodne z tym co jest na tabliczce znamionowej. Silnik jest jeszcze zaplombowany co widać na jednym ze zdjęć, a motorower ma przejechane 800 km. Opony marki degum z 1968r. czyli jeszcze te na których wyjechał z fabryki. Komarek odpala jednak wymaga chyba regulacji bądź przeczyszczenia gaźnika i kranika. Manetkę zmiany biegów ciężko przestawić w położenie 1 natomiast 2 wchodzi bez problemu.
Planuję przeprowadzić renowację komarka tylko zastanawiam się jeszcze w jakim zakresie. Na razie jestem na etapie poznawania budowy oraz studiowania materiałów z epoki.
Brakuje mi osłon gaźnika na które już od dłuższego czasu poluję oraz narzędziówki.
http://imageshack.com/a/img542/4170/xc5l.jpg
http://imageshack.com/a/img845/6585/ug5v.jpg
http://imageshack.com/a/img827/6968/hxnz.jpg
http://imageshack.com/a/img850/4945/f549.jpg
http://imageshack.com/a/img196/4940/m8eg.jpg
http://imageshack.com/a/img191/1319/qt89.jpg
http://imageshack.com/a/img713/6061/kqgu.jpg
http://imageshack.com/a/img716/6766/6tia.jpg
http://imageshack.com/a/img812/594/f6z8.jpg
http://imageshack.com/a/img534/2508/wj8k.jpg
http://imageshack.com/a/img691/6343/r0qd.jpg
http://imageshack.com/a/img35/3714/725m.JPG
http://imageshack.com/a/img827/7566/72vu.jpg
Jest to model 232 z 1968 roku. Nabyłem go przez przypadek nie planując tego. Został wyciągnięty ze starej szopki w zaskakująco dobrym stanie. Ma oryginalne malowanie jak i cały osprzęt. Numer ramy oraz silnika zgodne z tym co jest na tabliczce znamionowej. Silnik jest jeszcze zaplombowany co widać na jednym ze zdjęć, a motorower ma przejechane 800 km. Opony marki degum z 1968r. czyli jeszcze te na których wyjechał z fabryki. Komarek odpala jednak wymaga chyba regulacji bądź przeczyszczenia gaźnika i kranika. Manetkę zmiany biegów ciężko przestawić w położenie 1 natomiast 2 wchodzi bez problemu.
Planuję przeprowadzić renowację komarka tylko zastanawiam się jeszcze w jakim zakresie. Na razie jestem na etapie poznawania budowy oraz studiowania materiałów z epoki.
Brakuje mi osłon gaźnika na które już od dłuższego czasu poluję oraz narzędziówki.
http://imageshack.com/a/img542/4170/xc5l.jpg
http://imageshack.com/a/img845/6585/ug5v.jpg
http://imageshack.com/a/img827/6968/hxnz.jpg
http://imageshack.com/a/img850/4945/f549.jpg
http://imageshack.com/a/img196/4940/m8eg.jpg
http://imageshack.com/a/img191/1319/qt89.jpg
http://imageshack.com/a/img713/6061/kqgu.jpg
http://imageshack.com/a/img716/6766/6tia.jpg
http://imageshack.com/a/img812/594/f6z8.jpg
http://imageshack.com/a/img534/2508/wj8k.jpg
http://imageshack.com/a/img691/6343/r0qd.jpg
http://imageshack.com/a/img35/3714/725m.JPG
http://imageshack.com/a/img827/7566/72vu.jpg