01-02-2014, 01:50:55
Stron: 1 2
01-02-2014, 13:18:51
(01-02-2014 01:50:55)Damian4570 napisał(a): [ -> ]A jakby trochę wychodziło poza silnik i było odpowiednio zabezpieczone przed wilgocią, to dałoby radę?No tak a dlaczego i nie? Mój kolega w Ogarze ma taką kostkę właśnie
01-02-2014, 14:48:10
Właśnie wróciłem z zakupów - wszystkie potrzebne materiały wyniosły mnie 22 zł A tej kostki którą wymieniłem wcześniej po prostu zapomniałem kupić. Teraz zabieram się do tworzenia instalacji, jak będzie gotowa to być może wrzucę zdjęcie, jak wyszło
01-02-2014, 17:24:21
Instalacja zrobiona, poświęciłem temu troszkę czasu i przewody są wzorowe Tu zarzucam kilka fotek z prac i gotowej instalacji. Dodam jeszcze na koniec, że w hurtowni el. o tym przekroju kabli mieli kolory tylko niebieski i czarny, oczywiście nie przeszkadzało to w wykonaniu elektryki, ale musiałem sobie pooznaczać kolory, doklejając kawałek izolacji w danym kolorze do konektorów, żeby się nie pomylić w trakcie podłączania
01-02-2014, 17:32:26
A więc mój kosztorys się sprawdził
Nie ma to jak lutownica w talerzu Kupiłeś kable 1mm^2? Przecież mogłeś kupić grubsze, a 1,5mm^2 napewno mieli więcej kolorów
PS? Za oplot robi Ci rurka termokurczliwa ?
Nie ma to jak lutownica w talerzu Kupiłeś kable 1mm^2? Przecież mogłeś kupić grubsze, a 1,5mm^2 napewno mieli więcej kolorów
PS? Za oplot robi Ci rurka termokurczliwa ?
01-02-2014, 17:54:50
Tak, do oplotu zastosowałem opaskę termokurczliwą
01-02-2014, 18:12:52
Będzie trochę lipa bo ona się nie zgina, tylko łamie i trochę ciepła i Ci się zaciśnie
01-02-2014, 20:14:03
Zobaczymy ile wytrzyma Jak na opaskę termokurczliwą, te które ja zastosowałem, są dosyć elastyczne Gorzej może być w okolicach silnika, bo jedna termokurczka, która oplata dwa przewody wychodzące z silnika, będzie najbliżej jego, chociaż mam wątpliwości, czy panują tam w tych okolicach temperatury +/- 130 stopni Więc jestem dobrej myśli
02-02-2014, 08:57:32
Hym... Robiłeś tą instalację na biurku?? Czy wcześniej ucinałeś kabelki przy ramie? I mam podziw że zrobiłeś wszystko wedle schematu! Ja zawsze robiłem po swojemu.
02-02-2014, 22:14:52
Po swojemu......
A później są takie dziwne rzeczy jak u mnie, że w lampie z suwakiem, na środku był zgaszony, w lewo był zapłon ,a przy chwilowym od gaszenia nic nie było. Do świateł miałem oddzielny przełącznik ON/OFF; nie było długich/krótkich i tylna żarówka była do masy podłączona.
Początkowo chciałem podłączyć przełącznik Dłu/Kró(nie wiedziałem że jest namieszane tak bardzo) ,ale okazało się że trzeba było całą instalacje poprawiać
A później są takie dziwne rzeczy jak u mnie, że w lampie z suwakiem, na środku był zgaszony, w lewo był zapłon ,a przy chwilowym od gaszenia nic nie było. Do świateł miałem oddzielny przełącznik ON/OFF; nie było długich/krótkich i tylna żarówka była do masy podłączona.
Początkowo chciałem podłączyć przełącznik Dłu/Kró(nie wiedziałem że jest namieszane tak bardzo) ,ale okazało się że trzeba było całą instalacje poprawiać
Stron: 1 2