Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Electronik w komarze
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam jak wszystko pójdzie po mojej mysli to bede miał w piątek zapłon z charta.Chce go zamontować w 023.Co trzeba zrobic aby go zamontować bo słyszałem ze w charcie magneto kręci się w inną strone i trzeba jakies kable podmieniac.I pytanie czy bedzie on działał na takiej cewce bo mam taką na stanie w garazu??? http://allegro.pl/cewka-chinski-skuter-c...83565.html
Nie miałem stycznosci z chartem ale raczej niemożliwe jest by wał kręcił się w drugą stronę bo byś do tylu jechał.

Z tego co mi wiadomo to podchodzi bez przeróbek.

Cewka powinna spełniać swoje zadanie.
Kamil97 to po h.. się wypowiadasz skoro nie wiesz?
kręci się w drugą fakt...

A co do tego nie powinno być problemów
Chodzi o to że magneto jest po drugiej stronie jak w Simzłomach. Nic w kabelkach nie trzeba przerabiać.
Tak wał w Charcie kręci się w lewo, a w reszcie Rometów w prawo, ale to nie przeszkadza nic zmieniać nie musisz, cewka raczej będzie działać, ale ja bym dał taką http://allegro.pl/wsk-s2-sport-chart-now...02759.html dobra szwedzka cewka która zapewne przeżyje ten silnik i całego Rometa best
(27-01-2014 21:48:50)barcelxxl napisał(a): [ -> ]Chodzi o to że magneto jest po drugiej stronie jak w Simzłomach. Nic w kabelkach nie trzeba przerabiać.
co to za herezje??? Magneto jest po lewaj stronie i kręci się w lewo. Nie ma z tym żadnego problemu. Cewka bez problemu bd pracowała na takim silniku
(27-01-2014 21:55:15)fosa napisał(a): [ -> ]
(27-01-2014 21:48:50)barcelxxl napisał(a): [ -> ]Chodzi o to że magneto jest po drugiej stronie jak w Simzłomach. Nic w kabelkach nie trzeba przerabiać.
co to za herezje??? Magneto jest po lewaj stronie i kręci się w lewo. Nie ma z tym żadnego problemu. Cewka bez problemu bd pracowała na takim silniku

Właśnie to była odpowiedź na poprzedniego posta ale ktoś mnie ubiegł. Ale sens był zachowany bo nie napisałem że będą jakieś problemy.
Na magnecie jest nawet znak L P dla silników kręcących się w lewo jak i w prawo.
(27-01-2014 21:48:50)barcelxxl napisał(a): [ -> ]Chodzi o to że magneto jest po drugiej stronie jak w Simzłomach. Nic w kabelkach nie trzeba przerabiać.

W charcie magneto jest po tej stronie jak w komarze, więc nie pier**l jak nie wiesz.
zależy czy patrzysz od strony cylindra czy od strony mocowania do ramy i się nie spinaj chłopie ;P
Cytat:Na magnecie jest nawet znak L P dla silników kręcących się w lewo jak i w prawo.
facepalm Co to za bzdury które głosisz ? Gdyby to działało tak jak myślisz to chart jechał by albo do przodu albo do tyłu w zależności od ustawienia zapłonu.
(27-01-2014 23:36:43)Macklemor napisał(a): [ -> ]
Cytat:Na magnecie jest nawet znak L P dla silników kręcących się w lewo jak i w prawo.
facepalm Co to za bzdury które głosisz ? Gdyby to działało tak jak myślisz to chart jechał by albo do przodu albo do tyłu w zależności od ustawienia zapłonu.

istnieje jeszcze coś takiego jak przełożenia skrzyni biegów Facepalm2
i to nie tyczy sie tylko chartów
Boże co za znawcy są tutaj to mnie to rozwala Sad Facepalm2
sory źle doczytałem zagmatwane to troche Tongue
w każdym razie chodziło mi o to że w komarze są inne przełożenia skrzyni i dlatego magneto kręci sie w inną stronę jak w charcie
L i P na magnecie to służy do ustawienia zapłonu. Gdy zapłon siedzi w silniku 027 a tłok jest na 2,5 mm przed GMP to wtedy kreska na impulsatorze musi pokrywać się z L; a gdy zapłon jest w silniku 023/s38 etc. gdzie wał kręci się w prawo, to analogicznie przy tłoku ustawionym chyba też 2,5 mm przed GMP (nie znam dokładnej wartości ustawienia dla starszych silników, ale chyba też takie jest) kreska przy impulsatorze musi pokrywać się z P na magnecie. L to po prostu LEWO a P to PRAWO Tongue
Stron: 1 2
Przekierowanie