Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: czy ten cylinder będzie pasował ?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Otóż mam do was pytanie czy cylinder od charta będzie pasował bez żadnych przeróbek do silnika 023 ? I czy da on więcej mocy lub większy v-max ?
Trzeba przerabiać szpilki ale możesz założyć cylinder od 3b on ma takie same kanały itd, a cylek od charta ma inny rozstaw szpilek Smile
A od simsona jest dużo przerabiania ? :-) dałby trochę większy v-max ?
rozstaw szpilek z tego co słyszałem trzeba zmienić
To samo chyba co z chartem, rozstaw szpilek. Jak chcesz zwiększyć moc/prędkość maks. poczytaj o przeróbkach, łatwo podniesie moc o te 0,5 km lub więcej zależy tylko od cb.
(27-01-2014 19:27:02)romeciak napisał(a): [ -> ]A od simsona jest dużo przerabiania ? :-) dałby trochę większy v-max ?
Sam zakładam od simka tzn. trzeba kartery nadspawać na kanałach płuczących i po bokach i ten rozstaw szpilek. Ale v-max nie jest mi jeszcze znany :/
Do 023 pasuje tylko z 023 i 019 ale sam cylinder 019 nic nie da bo niczym się nie różni od cylindra 023 oprócz gwintu wydechu.
No chyba że chcesz iść dalej i przerabiać wydech wtedy cyl z 019 będzie idealny bo jego gwint jest taki sam jak w simsonie przez co możesz dać grubsze kolanko co bezpośrednio wpływa na moc (pozytywnie).

Cylinder z simsona, charta i innych motorowerów nie pasuje bo ma inny rozstaw szpilek co jest dość poważną przeszkodą, do tego bardzo często tuleja cylindra nie mieści się w karterach przez co trzeba je wytaczać.
"do tego bardzo często tuleja cylindra nie mieści się w karterach przez co trzeba je wytaczać"
od charta pasuje bez roztaczania ale od simka trzeba już roztoczyć
A co trzeba zrobić żeby wycisnąć Trochę większy v-max z silnika 023 ? bo jeżdżę tym silnikiem codziennie a prędkość 45km/h nie zadowalająca :-(
Polecam tuning Sałka, do tego mniejsza zębatka z tyłu albo większa z przodu.
Przełożenia chyba z przodu jest 13z to jak się zmieści 15-16 zębów to załóż zawsze doda v-max i z tyłu mniejsza oczywiście. Jak masz hajs to korba sency( dobrze napisałem?) wypełniacze na wale i cylek od sima 60/4 powinien wystarczyć, a i możesz dać membrane Big Grin
Bez sensu, do 023 się nie opłaca tego robić bo to gra nie warta świeczki, wydasz na taką przeróbkę 200-300 zł i będziesz miał dużo palący, zawodny i dwubiegowy silnik.
Już lepiej dozbierać na silnik simsona, tam można rzeźbić bardzo dużo albo silnik jawki wtedy vmax też będziesz miał większy.

A na tuning Sałka prawie nic nie musisz wydawać, tyle może co za toczenie i blaszkę aluminiową.
(27-01-2014 20:04:37)kanilox napisał(a): [ -> ]Bez sensu, do 023 się nie opłaca tego robić bo to gra nie warta świeczki, wydasz na taką przeróbkę 200-300 zł i będziesz miał dużo palący, zawodny i dwubiegowy silnik.
Już lepiej dozbierać na silnik simsona, tam można rzeźbić bardzo dużo albo silnik jawki wtedy vmax też będziesz miał większy.

A na tuning Sałka prawie nic nie musisz wydawać, tyle może co za toczenie i blaszkę aluminiową.

Święta prawda. 023 nie nadaje się do tuningu, głównie ze względu na słabą skrzynię biegów(i to jeszcze z tylko 2 przełożeniami), wał i sprzęgło, które zaraz padają przy większych tuningach. Do tego lepsze będą M541 od simsona lub 027 od charta(te najłatwiej tuningować), względnie 223 bądź 019(tu już trochę trudniej). Z 023 zaś rakiety nigdy nie zrobisz(a nawet jeśli, to będzie to okupione niemal zerową wytrzymałością silnika)
Dużo ludzi mówi ze skrzynia się sypie ja tez robie taki tuning ale myślę ze przy spokojniej jeździe nie siadzie skrzynia.

Jak kolega wyżej najlepiej tuningować silnik simka lub charta. Kiedyś widziałem post w którym pisano że z simka można wyciągnąć 30km ale czy to prawda ? nwm
(27-01-2014 20:20:29)Czechu napisał(a): [ -> ]Jak kolega wyżej najlepiej tuningować silnik simka lub charta. Kiedyś widziałem post w którym pisano że z simka można wyciągnąć 30km ale czy to prawda ? nwm

http://www.youtube.com/watch?v=i_U9-EBXV2o
Tu masz pokaz możliwości tuningowych silnika M541
Stron: 1 2 3
Przekierowanie