25-01-2014, 17:27:38
Witajcie, przedstawia wam swojego Rometa nad którym pracuję. Po pierwsze gdy wziąłem w swoje ręce to wyglądał on tak.
[attachment=4858]
Prace zacząłem od silnika i wymieniłem w nim:
łożyska
cały zapłon
simeringi
tarcze sprzęgła
Wszystko poskładałem i okazało się, że wał od strony sprzęgła jest lekko krzywy ale kupiłem używany gaźnik i przyszedł czas na pierwsze odpalenie. Silnik odpalił po paru próbach. Niestety udało mi się go odpalić zawsze na parę sekund najdłużej na jakieś 10s. Przeważnie silnik wchodzi na obroty zaraz po kopnięciu i zaraz gaśnie. Tu jest przykładowy film. KlikMoże coś poradzicie. Postanowiłem dać mu trochę odetchnąć i wziąłem się za ramę, a tu efekt
[attachment=4859]
Prace posuwają się powoli do przodu.
Co do silnika to postanowiłem zacząć od gaźnika. Wyczyściłem cały i jak złożę ramę przetestuję. Przy czyszczeniu gaźnika okazało się w tym mniejszym otworze jednej z dysz zjechany jest gwint i uszczelniłem go i zobaczymy.
Na zamontowanie czeka nowy cylinder 60 z tłokiem, czekam na listonosza z zapłonem tyrystorowym.
P.S. Wie ktoś jak wybić łożyska z tylnej piasty? Podobno wychodzą tylko na zewnątrz.
[attachment=4858]
Prace zacząłem od silnika i wymieniłem w nim:
łożyska
cały zapłon
simeringi
tarcze sprzęgła
Wszystko poskładałem i okazało się, że wał od strony sprzęgła jest lekko krzywy ale kupiłem używany gaźnik i przyszedł czas na pierwsze odpalenie. Silnik odpalił po paru próbach. Niestety udało mi się go odpalić zawsze na parę sekund najdłużej na jakieś 10s. Przeważnie silnik wchodzi na obroty zaraz po kopnięciu i zaraz gaśnie. Tu jest przykładowy film. KlikMoże coś poradzicie. Postanowiłem dać mu trochę odetchnąć i wziąłem się za ramę, a tu efekt
[attachment=4859]
Prace posuwają się powoli do przodu.
Co do silnika to postanowiłem zacząć od gaźnika. Wyczyściłem cały i jak złożę ramę przetestuję. Przy czyszczeniu gaźnika okazało się w tym mniejszym otworze jednej z dysz zjechany jest gwint i uszczelniłem go i zobaczymy.
Na zamontowanie czeka nowy cylinder 60 z tłokiem, czekam na listonosza z zapłonem tyrystorowym.
P.S. Wie ktoś jak wybić łożyska z tylnej piasty? Podobno wychodzą tylko na zewnątrz.