Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: 023 cylek simson
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Ja się podjąłem nie chce simka ani nic tylko pierw się wole nauczyć a potem mz bd sobie tuningował Smile
miałem 223 w drynie, fajnie to jechało i było to dosyć mocniejsze. miałem to na różnych przełożeniach 55, 38 a nawet 25 i jechało to około 70. Ale stęskniłem się za orginałem i tak jest teraz
kup silnik charta zrób 50/4 membrana spawak 12v i tyle. jeżeli więcej chcesz to kasa sie liczy
A ja sb tuninguje 023 Big Grin
(23-01-2014 23:12:56)LukaszzT1 napisał(a): [ -> ]Mówicie kup charta i tuninguj to zrozumiem,ale simsona? to już nie będzie nic nadzwyczajnego bo simka to nie problem przerobić Tongue ale rometowski silnik 023 lub 019 to już jest coś bo mało osób się tego podejmuje Wink

Byli już tacy. W przypadku 023 problem był z przełożeniami i tym, że z wyżyłowanym silnikiem na max był problem w ogóle się rozpędzić.
W przypadku 019 przede wszystkim choinka leciała przy co drugim ruszaniu. to już ludzie przerabiali.
Dlatego jedyna nadzieja jest w silniku 027 gdzie są trwalsze trzy biegi i więcej można zdziałać. W ogóle o generację lepszy silnik o 023 czy 019.
Co do wypowiedzi LukaszzT1-a...

Sa lub byli ludzie który modyfikowali silniki takie jak 023 / 019 i każdy ma takie samo zdanie. NIE OPŁACALNE !

Te silniki bardzo szybko sie rozpadają a szkoda wywalać po 300 zl na tulejowanie czy dyfuzor jak pojeżdzisz kilka dni
Conqeror ja miałem plan zrobić coś co by wysoko kręciło... zobaczyłem jako komuś posypała się skrzynia w oryginale i zrezygnowałem. Mówicie mocna skrzynia? Tak? W 023 i 019 skrzynia jest słaba tyle że w 019 skrzynia jest tak słaba że nie wytrzymuje fabryczniej mocy (w większości przypadków). 023 dobry jest tak o sobie pojeździć jak chcecie się bawić to 125 kupić prawko zrobić i jeździć a nie pchać w szwaba kilka tysięcy zeta który i tak nie pociągnie tyle ile fabryczna, odblokowana 125.
Moim zdaniem przesada totalna z tym, że nie wytrzyma. Na takim cylu z 19mm będzie się to po prostu ładnie zbierało, ale mocy nie będzie na tyle żeby skrzynie padały, to nie 019...
Ja bym robił jeśli motorek służy ci na co dzień, a chcesz mieć komfort z jazdy zamiast odpychać się nogami przy większej górce.
Do codziennej jazdy ma mz a motorynka służy mi do zabawy tzn. do stuntu Tongue moim zdaniem skrzynia powinna wytrzymać bardziej boję się o wał Sad
(25-01-2014 19:40:47)olo09 napisał(a): [ -> ]Moim zdaniem przesada totalna z tym, że nie wytrzyma. Na takim cylu z 19mm będzie się to po prostu ładnie zbierało, ale mocy nie będzie na tyle żeby skrzynie padały, to nie 019...
Ja bym robił jeśli motorek służy ci na co dzień, a chcesz mieć komfort z jazdy zamiast odpychać się nogami przy większej górce.

U mnie w 019 na 70 cm3 i 19n1 posypała się skrzynia 3 razy. Nie mówiąc o magnecie, przy 3cim pospawałem krzywke by się znowu nic nie rozleciało. Chcecie dowodów ? To prosze :

http://www.bikepics.com/members/conqeror...357859&s=0

http://polskajazda.pl/Motocykle/Romet/50-T-1/34465

U pewnego użytkownika z mojego forum w 023 przy 60cm3 z simsona padła choinka 2 krotnie, również w krótkim terminie. Oczywiście dał sobie swięty spokój i zakupił 125 4t.
Najlepiej to mała moc i wyższe obroty ale wielka dziura przed jak że "wielkim" rezo będzie. Tyle że w motorynce to mija się z celem bo po tuningu może dogonisz oryginalnego ogara 205...
Stron: 1 2
Przekierowanie