12-01-2014, 03:28:32
Wnusio sam zrobił temat o rowerach, warto też pokusić się o podobny temat o motorowerach. Piszcie, w razie wątpliwości będziemy uzupełniać/poprawiać.
No i będę pierwszy.
ROMET T1
1976-1982, początkowo wychodził z dużymi schowkami i obudowanym klaksonem pod lampą:
elementy te znikały na przestrzeni lat, zdarzały się wersje z dużymi schowkami bez osłony:
I finalna wersja z małymi schowkami:
Zdarzały się też wersje z brązowymi siedzeniami:
Z racji zmian konstrukcyjnych wędrował sobie klakson. Mógł być pod lampą(jeśli jest osłona), w schowku(jeśli jest duży) lub pod siedzeniem.
Spotkać też można metalowe pokrywy dużych schowków(w starszych wersjach).
W egzemplarzach z początku produkcji mogły przytrafiać się też chromowane błotniki(oba lub tylko przedni).
Rzadko, ale spotkać można baki z zakręcanym korkiem wlewu.
No i będę pierwszy.
ROMET T1
1976-1982, początkowo wychodził z dużymi schowkami i obudowanym klaksonem pod lampą:
elementy te znikały na przestrzeni lat, zdarzały się wersje z dużymi schowkami bez osłony:
I finalna wersja z małymi schowkami:
Zdarzały się też wersje z brązowymi siedzeniami:
Z racji zmian konstrukcyjnych wędrował sobie klakson. Mógł być pod lampą(jeśli jest osłona), w schowku(jeśli jest duży) lub pod siedzeniem.
Spotkać też można metalowe pokrywy dużych schowków(w starszych wersjach).
W egzemplarzach z początku produkcji mogły przytrafiać się też chromowane błotniki(oba lub tylko przedni).
Rzadko, ale spotkać można baki z zakręcanym korkiem wlewu.