Witam, jutro prawdopodobnie pojadę na oględziny Ogara 200, na co mam zwrócić uwagę przy kupnie? Ogar po kapitalnym remoncie silnika, z papierami, etc. Pozdrawiam
Od podstaw to pierwsze , czy numery na ramie sa zgodne z tymi co w dowodzie. Drugie, zobacz oby dwa kola: Tylnie czy nie ma luzow, przednie zobacz przod , tyl czy tez nie ma luzow. Przejedz sie ogarem, zagrzej go i jesli bedzie wszystko ok, to bierz
.
Podczas przejazdzki jak bedziesz mial mozliwosc to pusc kierownice i zobacz czy nie sciaga w ktoras strone bo to moze byc oznaka krzywej ramy.
Poprawnosc numerów, luzy, rame czy jest wmiare prosta, silnik w jakiej kondycji
Dzięki za odpowiedzi, a czy cena 450zł po kapitalce jest rozsądna? i tak spróbuję stargować do 350 minimum, bo opony będzie trzeba nowe kupić na pewno.
(28-10-2011 21:16:11)Przemek napisał(a): [ -> ]Podczas przejazdzki jak bedziesz mial mozliwosc to pusc kierownice i zobacz czy nie sciaga w ktoras strone bo to moze byc oznaka krzywej ramy.
Puścić kierownicę? ;o chyba jeszcze nie umiem jeździć na tyle dobrze by to zrobić
No to daj komus kto bedzie umial. Oczywiscie nie jest to konieczne ale dla pewnosci.
Też zbieram na ogara 200 każdy gada że to ''Gówno'' ale i tak chcę go mieć
przenosze do odpowiedniego dzialu
a krostosc sprawdz tak
niech ktos jedzie za ogarem obojetnie samochodem czy motorem czy czym tam jeszcze chcesz i poprostu niech sie ustawi centralnie za nim i odrazu bedzie widac czy jest krzywy czy nie (kola nie beda w rownej lini ale to dopiero widac jak ogi jedzie)