Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Lingben Radi By Dawid.xD
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5
Jeździj, nie katuj i eksploatuj Smile
Powiem Ci, że fajny kibelek, przede wszystkim bardzo tanio go wyrwałeś. Kolega ma Basse i niby taka kijowa ale jak ściągnął blokady i 80ccm to powiem wam że delikatnie na tył siadam trochę gazu i sam podnosi, kolega nieźle zawala tym na kole Big Grin, jakby co opłaca Ci się 80ccm Smile Moc jest odczuwalna
No 80ccm by się przydało,to tego jakieś lżejsze rolki,no chyba ze wariator zmieni Wink
(04-01-2014 18:54:05)krzysiu1505 napisał(a): [ -> ]
(04-01-2014 18:30:57)Dawid.xD napisał(a): [ -> ]
(04-01-2014 18:29:34)krzysiu1505 napisał(a): [ -> ]
(04-01-2014 18:21:17)Dawid.xD napisał(a): [ -> ]
(04-01-2014 17:52:39)krzysiu1505 napisał(a): [ -> ]No cóż, sracz jak sracz. Oby jakoś jeździł, bo nic więcej od tego wymagać nie można. To jest czterosuw czy dwusuw?

Idź naprawiać szfaba...
Ponawiam jednak pytanie: to 2t czy 4t? I od razu mówię, że ten s.kuter zły raczej nie jest. I niech jeździ, bo niestety tylko tego można się od kibelów spodziewać(mimo wszystko mocy to nie ma, prędkości dużej też, ale nie o to w s.kuterze chodzi)
P.S szfab jest sprawny, naprawy nie potrzebuje
Dobra sorry uniosłem się, to jest 4t, miał być tani, oszczędny i nie zawodny, więc mam nadzieję że spełni oczekiwania Wink

Skoro 4t to dobrze. Bez obrazy, ale skoro coś jest brzydkie i słabe, to niech mało pali(choć kibel też inną jedną zaletę: możliwości przewozowe- żadnym normalnym motorowerem czy motocyklem nie przewieziesz tyle co sraczem). Jak brać kibel, to tylko 4t, bo 2t nie są lepsze a dużo palą

Krzysiu - ja mam Aprilie SR (kibel, sracz, squter) wygląda i jeździ (za przeproszeniem) zajebiście, silnik 2T - żaden 4T nie ma z nim szans, a o samochodach na światłach nie wspomnę... Nie wierzysz? Poczytaj sobie trochę o silnikach Franco Morini (Simson bez szans...) więc jak nie miałeś do czynienia z lepszym sprzętem, to nie wypowiadaj się w taki sposób...
Trafiłeś chyba na najlepszą opcję jaką mogłeś. Chyba największy chiński 50, silnik 4t i jeszcze za małe pieniądze. Silnik 2t jest odczuwalny, na trawie przy ruszaniu mieli pod dupą i lepiej przyspiesza. Vmax podobny, ale 2t to są takie możliwości modyfikowania silnika, że głowa mała - chyba z częściami tuningowymi jest podobnie jak w yamahach, itp.
(06-01-2014 00:57:45)Damian4570 napisał(a): [ -> ]
(04-01-2014 18:54:05)krzysiu1505 napisał(a): [ -> ]
(04-01-2014 18:30:57)Dawid.xD napisał(a): [ -> ]
(04-01-2014 18:29:34)krzysiu1505 napisał(a): [ -> ]
(04-01-2014 18:21:17)Dawid.xD napisał(a): [ -> ]Idź naprawiać szfaba...
Ponawiam jednak pytanie: to 2t czy 4t? I od razu mówię, że ten s.kuter zły raczej nie jest. I niech jeździ, bo niestety tylko tego można się od kibelów spodziewać(mimo wszystko mocy to nie ma, prędkości dużej też, ale nie o to w s.kuterze chodzi)
P.S szfab jest sprawny, naprawy nie potrzebuje
Dobra sorry uniosłem się, to jest 4t, miał być tani, oszczędny i nie zawodny, więc mam nadzieję że spełni oczekiwania Wink

Skoro 4t to dobrze. Bez obrazy, ale skoro coś jest brzydkie i słabe, to niech mało pali(choć kibel też inną jedną zaletę: możliwości przewozowe- żadnym normalnym motorowerem czy motocyklem nie przewieziesz tyle co sraczem). Jak brać kibel, to tylko 4t, bo 2t nie są lepsze a dużo palą

Krzysiu - ja mam Aprilie SR (kibel, sracz, squter) wygląda i jeździ (za przeproszeniem) zajebiście, silnik 2T - żaden 4T nie ma z nim szans, a o samochodach na światłach nie wspomnę... Nie wierzysz? Poczytaj sobie trochę o silnikach Franco Morini (Simson bez szans...) więc jak nie miałeś do czynienia z lepszym sprzętem, to nie wypowiadaj się w taki sposób...

Też mam morini w TGB ale już tak nie chwal tego silnika Tongue
(06-01-2014 00:57:45)Damian4570 napisał(a): [ -> ]
(04-01-2014 18:54:05)krzysiu1505 napisał(a): [ -> ]
(04-01-2014 18:30:57)Dawid.xD napisał(a): [ -> ]
(04-01-2014 18:29:34)krzysiu1505 napisał(a): [ -> ]
(04-01-2014 18:21:17)Dawid.xD napisał(a): [ -> ]Idź naprawiać szfaba...
Ponawiam jednak pytanie: to 2t czy 4t? I od razu mówię, że ten s.kuter zły raczej nie jest. I niech jeździ, bo niestety tylko tego można się od kibelów spodziewać(mimo wszystko mocy to nie ma, prędkości dużej też, ale nie o to w s.kuterze chodzi)
P.S szfab jest sprawny, naprawy nie potrzebuje
Dobra sorry uniosłem się, to jest 4t, miał być tani, oszczędny i nie zawodny, więc mam nadzieję że spełni oczekiwania Wink

Skoro 4t to dobrze. Bez obrazy, ale skoro coś jest brzydkie i słabe, to niech mało pali(choć kibel też inną jedną zaletę: możliwości przewozowe- żadnym normalnym motorowerem czy motocyklem nie przewieziesz tyle co sraczem). Jak brać kibel, to tylko 4t, bo 2t nie są lepsze a dużo palą

Krzysiu - ja mam Aprilie SR (kibel, sracz, squter) wygląda i jeździ (za przeproszeniem) zajebiście, silnik 2T - żaden 4T nie ma z nim szans, a o samochodach na światłach nie wspomnę... Nie wierzysz? Poczytaj sobie trochę o silnikach Franco Morini (Simson bez szans...) więc jak nie miałeś do czynienia z lepszym sprzętem, to nie wypowiadaj się w taki sposób...

Tylko zauważmy jedno: silniki od chińskich sraczów a znakomite silniki od Aprilli, Aeroxów i innych wyczynowych skuterów to jest różnica jak między polonezem a Mercedesem S-klasse
Tak czy inaczej 4t będzie zawsze się wolniej zbierało od 2t. Mimo że oba skuty wyciągną 45km/h to 2t zrobi to żwawiej.
Ogółem sprzęcik całkiem spoko (s.kuter jak s.kuter) dobra cena i z papierami więc opłacało sie
to cos ode mnie bo mam w chinolach doświadczenie i to duże fakty są takie nie próbuj robić w nim jakiegoś tuningu typu 72ccm bo to tylko szkoda pieniędzy pojeździ trochę i sie wał rozsypie albo tłok i cylinder szlak trafi do tego po przejechaniu z 10 tysi możesz sie zastanawiać nad kupnem nowych części do tego co tysiąc klocków do dwóch regulacja zaworów potem nowe i docieranie zaworów i tak w kółko do tego nie zapominajmy o pięknej instalacji zrobionej z kabli od lampek na choinkę a i nie próbuj nim latać po dziurach grozi rozkręceniem się śrub a w ostateczności złożeniem się ramy zrobionej zresztą z puszek po konserwach to tyle z mojej str heh Tongue mógł bym wymieniać w nieskończoność to ile się tego naprawiło przez okres pracy w serwisie tego chłamu że tak to ujmę
jak coś się rozsypie to wal do mnie śmiało a napewno ci pomogę
(06-01-2014 01:11:28)alek736 napisał(a): [ -> ]
(06-01-2014 00:57:45)Damian4570 napisał(a): [ -> ]
(04-01-2014 18:54:05)krzysiu1505 napisał(a): [ -> ]
(04-01-2014 18:30:57)Dawid.xD napisał(a): [ -> ]
(04-01-2014 18:29:34)krzysiu1505 napisał(a): [ -> ]Ponawiam jednak pytanie: to 2t czy 4t? I od razu mówię, że ten s.kuter zły raczej nie jest. I niech jeździ, bo niestety tylko tego można się od kibelów spodziewać(mimo wszystko mocy to nie ma, prędkości dużej też, ale nie o to w s.kuterze chodzi)
P.S szfab jest sprawny, naprawy nie potrzebuje
Dobra sorry uniosłem się, to jest 4t, miał być tani, oszczędny i nie zawodny, więc mam nadzieję że spełni oczekiwania Wink

Skoro 4t to dobrze. Bez obrazy, ale skoro coś jest brzydkie i słabe, to niech mało pali(choć kibel też inną jedną zaletę: możliwości przewozowe- żadnym normalnym motorowerem czy motocyklem nie przewieziesz tyle co sraczem). Jak brać kibel, to tylko 4t, bo 2t nie są lepsze a dużo palą

Krzysiu - ja mam Aprilie SR (kibel, sracz, squter) wygląda i jeździ (za przeproszeniem) zajebiście, silnik 2T - żaden 4T nie ma z nim szans, a o samochodach na światłach nie wspomnę... Nie wierzysz? Poczytaj sobie trochę o silnikach Franco Morini (Simson bez szans...) więc jak nie miałeś do czynienia z lepszym sprzętem, to nie wypowiadaj się w taki sposób...

Też mam morini w TGB ale już tak nie chwal tego silnika Tongue

Masz Franco Morini w TGB? Przecież Morini, ma cylinder w pozycji horyzontalnej i jest chłodzony cieczą... A z tego co widziałem na Twoich zdjęciach to widzę że to zupełnie inny silnik Wink
Morini były też w wersji AC kolego Wink
Siemka, czas na mały aktual. Wreszcie przyszły lusterka, stare jedno było pęknięte, a drugie rozwaliłem jak wjeżdżałem do garażu best Kupiłem takie zwykłe ponieważ na razie i tak nie mam kasy na inne. Dobra łapcie foty lusterek:


Morini były AC i LC. Morini to największy złom jaki kiedykolwiek został zaprojektowany. Jeżeli jest taki świetny to dlaczego od 2003 roku SRki w pośredniej budzie są już na silniku piaggio i morini eliminują w sumie gdzie się tylko da? Wink


W temacie:
Jak tylko będziesz miał hajs to włóż mu 80 ccm i wybebesz wydech bo teraz to to nie jedzie a się czołga. 50 ccm 4t jest za słabe do tych wielkich skuterów pokroju Twojego.
(27-01-2014 21:23:27)Vladimir napisał(a): [ -> ]Morini były AC i LC. Morini to największy złom jaki kiedykolwiek został zaprojektowany. Jeżeli jest taki świetny to dlaczego od 2003 roku SRki w pośredniej budzie są już na silniku piaggio i morini eliminują w sumie gdzie się tylko da? Wink


W temacie:
Jak tylko będziesz miał hajs to włóż mu 80 ccm i wybebesz wydech bo teraz to to nie jedzie a się czołga. 50 ccm 4t jest za słabe do tych wielkich kibelów pokroju Twojego.

Spoko, jak bd hajs to tak zrobie Wink
Heh dziś wpadło 10 km Big Grin Skromnie ale zawsze coś xD
Stron: 1 2 3 4 5
Przekierowanie