Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Prawie jak motocykl - czyli 53,4/4.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
loo Ja piernicze, takiego czegoś jeszcze nie widziałem, zaj**isty jest:F
Powodzenia ci życzę:F
No no , jestem ciekaw ile i jak będzie jeździł twój t-1 , a ten korbowód to jakiś zaufany produkt ??? Bo wiesz teraz to wszystko jest chińskie Wink
Cytat:a ten korbowód to jakiś zaufany produkt
Oczywiście. Top Racing to podprodukcja Jasila dla małych silniczków 50-80ccSmile Korbowód który kupiłem jest stosowany w wałach które ogarniają spokojniutko 25 konne sety.
To wiemy że wał na pewno wytrzyma :F
Projekt znam już kawał czasu, pamiętam jak robiłem Ci zapłon do niego. Co tu dużo pisać - profesjonalne podejście do tematu i jak wszyscy albo większość, nie mogę się doczekać filmiku z pracy silniczka Wink
a ja mam takie małe pytanie co daję odchudzanie kosza sprzęgłowego i koła przekładni ?
Cytat:Aha, jeszcze jedna sprawa. Co do odciążania koła zamachowego...to nie będzie tak że się będzie fajnie wkręcał, ale jednocześnie trudno mu będzie z tych obrotów zejść?
Nie zauważyłem wcześniej.
Właśnie nie. Najprostsza logika. Który samochód łatwiej zatrzymać? Lekki czy ciężki? Wink

W tym miesiącu głównym celem jest wał i szlif. Silniczek był odpalony Na GM13F i oryginalnym korbowodzie. Ładnie to pracowało Smile

Cytat:a ja mam takie małe pytanie co daję odchudzanie kosza sprzęgłowego i koła przekładni ?

Mniesza masa elementów napędzanych = mniejsza strata w mocy, kosztem momentu obrotowego (choć i nie zawsze)
(07-01-2014 17:12:59)marcin194 napisał(a): [ -> ]
Cytat:Aha, jeszcze jedna sprawa. Co do odciążania koła zamachowego...to nie będzie tak że się będzie fajnie wkręcał, ale jednocześnie trudno mu będzie z tych obrotów zejść?
Nie zauważyłem wcześniej.
Właśnie nie. Najprostsza logika. Który samochód łatwiej zatrzymać? Lekki czy ciężki? Wink

No i punkt dla CiebieBig Grin
W sumie to pochwalę się kolejnym sukcesem.
Cytat:Herobrine:
no siemanko akurat dobrze trafiłeś bo dzisiaj odpaliłem to w końcu na gotowym wydechu 20:37
na dyszy 95 i gaźniku 21mm na rozgrzanym nie wkręca się do rezo bo za mała dawka, nie bez powodu, jak są tak zajebiście duże zasilania, zara wrzucę filmik... 20:40
nic nie widać bo przed chwilą to nagrywałem i trochę ciemno jest ale dzwięk jest czyściutki , jak usłyszysz, strasznie odcina na wysoki ale to przez gaźnik, który nawet nie był regulowany 20:41
20:43
jak to wyreguluję to dopiero będzie zajebioza
Herobrine:
ogólnie to super jest, elastyka nawe.
t ok jak na takie kąty w cylu i na wydechu to super, rezo zrywa z siedzenia i jest bardzo mocne jak na taki gaźnik, przejechałem na tym może z 200m bo jak się zagrzał to zaczął odcinać i jak na pierwszą jazde z wydechem to wrażenia bardzo pozytywne, niemal na koło idzie na jedynce, jutro to podreguluję, może uda mi się załatwić jakąś większą dyszę coś koło 110

Wydech był istnym eksperymentem


Od razu złodziei schematów pocieszę, ten wydech nie będzie jeździł jak należy w innym silniku, ze względu na budowę kolanka, które zostało ujednolicone z kanałem wydechowym, stąd tak mała długość pierwszej sekcju wydechu Smile Kto choć moment logicznie pomyśli zauważy o co chodzi.
Jakich złodziei schematów? Tutaj mało kto ogarnia regulację biegów w 019, a wyspawanie strojonego wydechu...phi.

Solid ma fabrycznie polską wersję czy to jakaś nakładka?
(08-01-2014 02:06:08)nie_mientki napisał(a): [ -> ]Jakich złodziei schematów? Tutaj mało kto ogarnia regulację biegów w 019, a wyspawanie strojonego wydechu...phi.

Solid ma fabrycznie polską wersję czy to jakaś nakładka?

Ma, to jest oryginał Wink A no takich złodziei, którzy wszędzie się pojawiają.
Co by za wiele nie pisać...


Pierwszy raz w życiu widzę tak gruby sworzeń.
Kanilox, to jest sworzeń stopy korbowodu Wink
Tak jeszcze dla przypomnienia
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie