Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Identyfikacja ramy i jej kompatybilności
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Generalnie obfocę go w poniedziełek, bo jest tam pogrzebane i powiecie mi co jest do wymiany.
Długa główka czy krótka?
Krótka główka , będzie pasować do ramy Ogara 205
http://motorowery.com.pl/photos/j025-ram...159653.jpg

Porównując do tej z linku to chyba masz krótką, ale dobrze żeby ktoś potwierdził.

Jesteś w 100% przekonany do wymiany ramy? Ładnie pomalowana, wykonana chyba solidnie, jeśli nie zostawia dwóch śladów i nie zaczyna pękać to może warto jej dać szansę. Jestem przeciwnikiem ingerencji w konstrukcje nośną pojazdów, ale spróbować nie zawadzi.
nie_mientkiTa w twoim linku jest długa Tongue Tak jak pisałem wcześniej Cykada ma krótką w swoim Tongue
No to weź jeszcze raz przeczytaj ze zrozumieniem mój postBig Grin
(06-01-2014 15:22:05)nie_mientki napisał(a): [ -> ]No to weź jeszcze raz przeczytaj ze zrozumieniem mój postBig Grin

Przecież wiem co napisałeś , tyle że chciałem zrobić masło maślane zeby było happy Tongue
(06-01-2014 15:19:25)nie_mientki napisał(a): [ -> ]Jesteś w 100% przekonany do wymiany ramy? Ładnie pomalowana, wykonana chyba solidnie, jeśli nie zostawia dwóch śladów i nie zaczyna pękać to może warto jej dać szansę. Jestem przeciwnikiem ingerencji w konstrukcje nośną pojazdów, ale spróbować nie zawadzi.

Jeśli jest krótka to fajnie.
Jak pisałem wcześniej narazie edukuje się, rozważam opcje i alternatywy.
Ale nie ukrywam że jestem wielki fanem oryginalnego wyglądu takich youngtimerów i jestem trochę chory psychicznie bo trochę boli mnie ta rama.
Także przeróbka na 205 niewykluczona, ale nieprzesądzona.
Z tego co wyczytałem, wahacz nie pasuje od 200 do 205, a ten mój tym bardziej bo jest przerobiony pod koło i osłonę z innej strony.
ja kupiłem taką ramę T1 z silnikiem 023.

Człowieniu i co to kogo obchodzi, wypowiedz wgl nie na temat- Mr
(06-01-2014 16:17:19)Cykada napisał(a): [ -> ]Z tego co wyczytałem, wahacz nie pasuje od 200 do 205, a ten mój tym bardziej bo jest przerobiony pod koło i osłonę z innej strony.

No tak ogólnie z ogara 200 do 205 i na odwrót wahacz nie pasuje bez przeróbek, ale twój już jest przerobiony bo masz przecież silnik 023.
Pytanie, jak w dowodzie mam wbite ogar 200. a będzie faktycznie rama od 205 to jest problem?
(09-01-2014 01:26:05)Cykada napisał(a): [ -> ]Pytanie, jak w dowodzie mam wbite ogar 200. a będzie faktycznie rama od 205 to jest problem?

nie ma, róznie ogólnie pisali w dowodach , czesto modele sie nie zgadzają;P
(06-01-2014 16:34:09)emilson14 napisał(a): [ -> ]ja kupiłem taką ramę T1 z silnikiem 023.

Nie koniecznie to rama od T1 może to być od komara 2375 bo była taka sama tylko silnik 023 a nie 019 i w t1 jest to pudełko od szmerów a w 2375 ta guma Big Grin
Bagażnik, siodło, amory tył, błotniki, kuferki i inne pierdoły oprócz ramy i wahacza, stópek i podnóżka będą pasować z 200 do ramy 205?
W skrócie, czy oprócz tych ramy i paru gratów cała reszta jest wymienna miedzy 200/205?
Dokładnie tak Smile
Stron: 1 2 3
Przekierowanie