04-01-2014, 22:33:35
06-01-2014, 15:00:14
06-01-2014, 15:19:11
Krótka główka , będzie pasować do ramy Ogara 205
06-01-2014, 15:19:25
http://motorowery.com.pl/photos/j025-ram...159653.jpg
Porównując do tej z linku to chyba masz krótką, ale dobrze żeby ktoś potwierdził.
Jesteś w 100% przekonany do wymiany ramy? Ładnie pomalowana, wykonana chyba solidnie, jeśli nie zostawia dwóch śladów i nie zaczyna pękać to może warto jej dać szansę. Jestem przeciwnikiem ingerencji w konstrukcje nośną pojazdów, ale spróbować nie zawadzi.
Porównując do tej z linku to chyba masz krótką, ale dobrze żeby ktoś potwierdził.
Jesteś w 100% przekonany do wymiany ramy? Ładnie pomalowana, wykonana chyba solidnie, jeśli nie zostawia dwóch śladów i nie zaczyna pękać to może warto jej dać szansę. Jestem przeciwnikiem ingerencji w konstrukcje nośną pojazdów, ale spróbować nie zawadzi.
06-01-2014, 15:21:12
nie_mientkiTa w twoim linku jest długa Tak jak pisałem wcześniej Cykada ma krótką w swoim
06-01-2014, 15:22:05
No to weź jeszcze raz przeczytaj ze zrozumieniem mój post
06-01-2014, 15:27:50
(06-01-2014 15:22:05)nie_mientki napisał(a): [ -> ]No to weź jeszcze raz przeczytaj ze zrozumieniem mój post
Przecież wiem co napisałeś , tyle że chciałem zrobić masło maślane zeby było happy
06-01-2014, 16:17:19
(06-01-2014 15:19:25)nie_mientki napisał(a): [ -> ]Jesteś w 100% przekonany do wymiany ramy? Ładnie pomalowana, wykonana chyba solidnie, jeśli nie zostawia dwóch śladów i nie zaczyna pękać to może warto jej dać szansę. Jestem przeciwnikiem ingerencji w konstrukcje nośną pojazdów, ale spróbować nie zawadzi.
Jeśli jest krótka to fajnie.
Jak pisałem wcześniej narazie edukuje się, rozważam opcje i alternatywy.
Ale nie ukrywam że jestem wielki fanem oryginalnego wyglądu takich youngtimerów i jestem trochę chory psychicznie bo trochę boli mnie ta rama.
Także przeróbka na 205 niewykluczona, ale nieprzesądzona.
Z tego co wyczytałem, wahacz nie pasuje od 200 do 205, a ten mój tym bardziej bo jest przerobiony pod koło i osłonę z innej strony.
06-01-2014, 16:34:09
ja kupiłem taką ramę T1 z silnikiem 023.
Człowieniu i co to kogo obchodzi, wypowiedz wgl nie na temat- Mr
Człowieniu i co to kogo obchodzi, wypowiedz wgl nie na temat- Mr
06-01-2014, 17:43:07
(06-01-2014 16:17:19)Cykada napisał(a): [ -> ]Z tego co wyczytałem, wahacz nie pasuje od 200 do 205, a ten mój tym bardziej bo jest przerobiony pod koło i osłonę z innej strony.
No tak ogólnie z ogara 200 do 205 i na odwrót wahacz nie pasuje bez przeróbek, ale twój już jest przerobiony bo masz przecież silnik 023.
09-01-2014, 01:26:05
Pytanie, jak w dowodzie mam wbite ogar 200. a będzie faktycznie rama od 205 to jest problem?
09-01-2014, 16:41:27
(09-01-2014 01:26:05)Cykada napisał(a): [ -> ]Pytanie, jak w dowodzie mam wbite ogar 200. a będzie faktycznie rama od 205 to jest problem?
nie ma, róznie ogólnie pisali w dowodach , czesto modele sie nie zgadzają
09-01-2014, 17:20:56
(06-01-2014 16:34:09)emilson14 napisał(a): [ -> ]ja kupiłem taką ramę T1 z silnikiem 023.
Nie koniecznie to rama od T1 może to być od komara 2375 bo była taka sama tylko silnik 023 a nie 019 i w t1 jest to pudełko od szmerów a w 2375 ta guma
17-01-2014, 20:35:57
Bagażnik, siodło, amory tył, błotniki, kuferki i inne pierdoły oprócz ramy i wahacza, stópek i podnóżka będą pasować z 200 do ramy 205?
W skrócie, czy oprócz tych ramy i paru gratów cała reszta jest wymienna miedzy 200/205?
W skrócie, czy oprócz tych ramy i paru gratów cała reszta jest wymienna miedzy 200/205?
17-01-2014, 23:05:46
Dokładnie tak