Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: wsk 125 po zmianie cylindra prawie nie pali
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam
Kupiłem se cylinder dzisiejszej konstrukcji żeliwny. Od czasu kiedy go założyłem w ogóle sobie nią nie pojeździłem, bo nie mogę odpalić. Przy zakładaniu skorygowałem uszczelkę pod cylinder, żeby nie przytykało kanałów, dobrze skręciłem. Potem powojowałem z gaźnikiem bo problemy z uruchamianiem na zimnym silniku miałem i na starym cylindrze ale po 10 kopnięciach zapalał i dobrze jeździł w dwie osoby. Od kiedy zmieniłem cylinder kiedy kopię, to z raz lub dwa zakaszle i koniec. I ustawiałem zapłon, i robiłem lewatywę z benzyną gaźnikowi we wszystkie dziurki, wymieniłem przewód WN na nowy, elastyczny, fajka firmy bosch z dawnych zapasów, świeża benzyna, różne świece i nic. Dzisiaj przy okazji przygotowań do poprawek tego silnika zauważyłem, że tłok nie otwiera kanałów płuczących całkowicie. Wydechowy otwiera na styk. tak to wygląda



Panowie, co robić?
Albo tłok lewy albo cylinder lewy. Do wymiany najlepiej i jedno i drugie, ew. jakieś korekty
Napisałem do sprzedawcy dziś, ale minął z miesiąc od kupna więc jakoś słabo wierzę, żeby oddał kasę i przyjął zwrot...

Te kanały płuczące maja się otwierać na styk tak jak teraz ten wydechowy, czy jeszcze bardziej?

Jak napierdzielę jeszcze z 3 klingieryowe podkładki pod cylinder albo 4 to kawał głowicy będę musiał zedrzeć :-|
Witam
Dokonaj pomiaru ciśnienia
Po pierwsze zdejmij tłok i daj go na odwrót bo widze że strzałka wskazuje na gaźnik a powinna być skierowana do wydechu. Może to coś pomoże.
Według mnie coś nie tak jest z tłokiem albo cylindrem. Lepiej załatw sobie z tamtych czasów cylinder, zrób szlif i będzie ok.
(06-01-2014 20:51:15)patrykkol997 napisał(a): [ -> ]Po pierwsze zdejmij tłok i daj go na odwrót bo widze że strzałka wskazuje na gaźnik a powinna być skierowana do wydechu. Może to coś pomoże.
tak kazali zakładać, inaczej połamią się pierścienie o okna, bo już przymierzałem...

@djproject niestety, nie mam czym ale jest porównywalne co na poprzednim cylindrze, lub trochę lepsze. Kiedy próbowałem uruchamiać na pych to nie dawałem sam rady wprawić w ruch wału nawet na trzecim biegu. Ślizgało się koło mimo że ja siedziałem na motocyklu... Wiem, że to nie miarodajne...
@emilson14 mam jeszcze stary cylinder z tłokiem R1 na szczęście...

Na razie rozpołowiłem silnik. Jutro będę na szkle planował kartery, bo jeszcze nie są takie złe, ale z pewnością się przyda. Potem zastosuję klingierytową uszczelkę, bo teraz miałem z kartonu + sporo sylikonu. domyślam się że to też mogło mieć jakiś wpływ. Ale zanim skręcę silnik dokładnie porównam oba tłoki i cylindry. Jak rozwiążę problem to napisze dla potomnych co i jak.
(06-01-2014 22:33:19)charper napisał(a): [ -> ]
(06-01-2014 20:51:15)patrykkol997 napisał(a): [ -> ]Po pierwsze zdejmij tłok i daj go na odwrót bo widze że strzałka wskazuje na gaźnik a powinna być skierowana do wydechu. Może to coś pomoże.
tak kazali zakładać, inaczej połamią się pierścienie o okna, bo już przymierzałem...

To nie słuchaj ich tylko załóż tłok odwrotnie tzn. strzałką do wydechu...
(06-01-2014 22:48:20)Wojtek3362 napisał(a): [ -> ]
(06-01-2014 22:33:19)charper napisał(a): [ -> ]
(06-01-2014 20:51:15)patrykkol997 napisał(a): [ -> ]Po pierwsze zdejmij tłok i daj go na odwrót bo widze że strzałka wskazuje na gaźnik a powinna być skierowana do wydechu. Może to coś pomoże.
tak kazali zakładać, inaczej połamią się pierścienie o okna, bo już przymierzałem...

To nie słuchaj ich tylko załóż tłok odwrotnie tzn. strzałką do wydechu...

i polamie pierścienie bo już patrzyłem, zamek się otworzy w oknie wlotu paliwa. tego chcesz?
To wyrzuć ten chu*** tłok bo pewnie najtańszy chiński lub samoróbka.
Ten tłok wg coś nie pasuje do tego cylka ;(
(06-01-2014 23:40:04)szopen45 napisał(a): [ -> ]Ten tłok wg coś nie pasuje do tego cylka ;(

uzasadnij swoją wypowiedź.
Według oryginału powinno być w stronę wydechu(i tak spotykałem wszystkich motorkach.
Jest jakieś prawdopodobieństwo , że dostałeś zły tłok.
Ja jednak stawiałbym na odwrócony tłok ,ale jak nie chcesz obracać to szukaj przyczyny gdzie indziej
Panowie, będziecie kłucić się z instrukcją?



Bo że kupiłem dzisiejszy komplet, to zdążyłem się połapać. A co by to zmieniło, gdybym założył tłok tak jak fabryka każe w oryginalnych kompletach?
Bo że kupiłem dzisiejszy komplet, to zdążyłem się połapać. A co by to zmieniło, gdybym założył tłok tak jak fabryka każe w oryginalnych kompletach?
[/quote]
ja bym sie z tym kłucił załóż tłok na odwrót i próbuj
Stron: 1 2
Przekierowanie