Brakuje mi tu 025
Ale i tak motorynka jest piękna
(22-06-2014 14:15:00)alek736 napisał(a): [ -> ]Brakuje mi tu 025
Ale ma oryginalny silnik bo to M2, więc musi mieć 023.
Motorynka bardzo ładna, gratuluję
dzięki
Tomek moja motorynka ma identyczny kolor jak twoja ale niestety na zdj tego nie widać
Motorynka już raczej u mnie zostanie
nie ma rurki wychodzącej z ramy więc na pewno nie był w niej silnik 025,tylko 023.W papierach pisze 50-M-3 nie wiem czemu .... Ale numery na pewno nie były przebijane a zgadzają się.Może się pomylili i zamiast 50-M-2 wpisami 50-M-3 ??
ej a gdybym kupił pompkę to jak ją przymocować ???
powinieneś mieć pod bakiem (przynajmniej w komarze tak jest ) takie jakby strzałki
=> {ppoommppkkaa}
<= i w to wkładasz pompkę
w motorynce również jest takie rozwiązanie u mnie jest miedzy tymi mocowaniami 31 cm wiec szukaj takiej żeby ci weszła zeby nie było gafa
U mnie na fotkach widać zamocowana pompkę w Motorynce, możesz sobie podejrzeć. A wpis w dowodzie zmieni Ci diagnosta na przeglądzie. Kiedyś w dowodach pisali co popadnie i Motorynki rejestrowali nawet jako Komar czy po prostu Romet.
teraz podejrzałem że w moim dowodzie rejestracyjnym mam romet pony a juz w oc pony 50-m-3 urzędnicy sami nie wiedzą co piszą i dlatego właśnie czasami wychodzą tego typu problemy. faktycznie pogadaj z diagnostą niech ci to zmieni na przegladzie tyle ze będziesz musiał zmienić dowód rejestracyjny a to chyba koszt ok 80 zł
To narazie bedzie 50-M -3 ...nie bd płacił 80zł za jedną cyferkę ;)może kiedyś
To pompkę się tylko poprostu wciska ?
Tą pompkę tak jak w rowerze się wkłada. Najpierw rączką (którą trzymasz podczas pompowania) dociskasz z tyłu na jeden hak, następnie wsadzasz do drugiego haka. Będą się trzymać bo jak wiadomo w pompce jest sprężyna która wszystko ładnie dopycha.
pomalowane części są już zamontowane , a dziś pomalowałem osłonę tłumika jak i tłumik na czarny połysk