Tłumik lepiej zostaw oryginał zamiast pchać takie nie strojone pod nic badziewie. Cylinder wybierz jakiś MZA.
Proponuje przeprowadzić też remont siedzenia...
Rozbierz i sprawdź w jakim jest stanie. Jeżeli posiada luzy góra-dół to oznacza, że kwalifikuje się o wymiany lub regeneracji.
Ale pod 70 powinien być wał do 70 więc lepiej wymień, co do cylindra to kup z firmy MZA ewentualnie ALMOT.
Wydech ten pseudosport to zwykły śmieć, nie warto w ogóle.
A tak poza tym to simsonek ma perfidnie brzydki tył, jeśli ty go do takiego stanu doprowadziłeś to GZ.
Co ci się nie podoba w tyle ??
Wszystko nam się nie podoba w tyle..
(21-12-2013 20:52:19)kokosek napisał(a): [ -> ]Wszystko nam się nie podoba w tyle..
święta prawda
Wiocha... Z tego co podałeś bierz tylko wał, reszta do niczego się nie nadaje
a może zamiast kupowania cylindra lepiej zrobić szlifa ?
Zależy jaki masz cylinder. Jak oryginalnego szwaba lub almota to szlif, jak węgra lub chińca to lepiej wymienić
Te siedzenie.. wymień je i stelaż siedzenie bo samo siedzenie proste nic nie da..
I jak chcesz robić te "70" to zapodaj nam jakieś markowe części, a nie jakieś rozmazane gó*na.
wygląda jak by ktoś mu w tył wjechał,a tak po za tym kolega ma taki tłumik i nic on nie daje.
Pasażer to chyba ma ślizgawkę a nie siedzenie.
A te tłumiki "tuning" czy "sport" to tyle dają, co naklejka mocy na baku