Siema
Dopiero zaczynam swoją przygodę z Komarem i słyszałem że gdy biegi zmienia się przy rączce to często wyskakują. Chciałbym się dowiedzieć czegoś więcej o tym.
to ktos ci głupot naopowiadał/ Prędzej na tych noznych. Biegi w ręce to najlepszy patent, regulacja na lince itd
No na rączce fajnie się nawet przełącza
Jak dobrze wyregulujesz to nic nie wyskakuje, ale chińskie linki lubią sie szybko naciągnąć ;/
Biegi w ręce są lepsze, gdyż nie ma problemów właśnie z wypadaniem. W silnikach 023 i 025 lubi wypadać śrut w automacie, i biegi(luz i 2) trzeba trzymać w czasie jazdy. O 019 się nie wypowiem, gdyż nigdy przy nim nie robiłem
(18-12-2013 20:39:16)krzysiu1505 napisał(a): [ -> ]Biegi w ręce są lepsze, gdyż nie ma problemów właśnie z wypadaniem. W silnikach 023 i 025 lubi wypadać śrut w automacie, i biegi(luz i 2) trzeba trzymać w czasie jazdy. O 019 się nie wypowiem, gdyż nigdy przy nim nie robiłem
Z 019 miałem problem z wypadającą 1 i to by było na tyle ale miałem słabo wyregulowany automat i miał luzy :/
Powiem ci szczerze, że biegi w rączce są naprawdę dobrym rozwiązaniem, regulujesz linką przy manetce z lewej strony, jedynie jeśli ci bieg wyskakuje może to być wina nieodgiętej blaszki na manetce, która blokuje usadowienie się danego biegu po puszczeniu klamki sprzęgła
Dziękuje wszystkim za odpowiedzi