Siemka jak już wspomniałem w temacie mój ogarek jedzie za wolno.
mam założoną przednią zębatke 13 zębów już taka była jak go kupiłem a z tyłu 35 zębów. jaka była oryginalna zębatka na przód ? czy moje być tak ze na tych zębatkach ma za ciężko ? może z tył dać 38 zębów ? jedzie ok 42 km/h
Z góry dzięki za pomoc
Jak dasz z tyłu 38 to będzie jeszcze wolniejszy. A tak w ogóle to ile dokładnie jedzie?
nie za wiele da ale daj z przodu 12. I przyłanczam się do pytania kolegi ile pojedzie?
"przyłączam"
wiecej to on nie pojedzie, ew kapitalny remont szlif itd
40 to on powinien jechać na oryginalnej zębatce z przodu :/
to jest tylko romet żaden chinol !
kompresja, ew cylek do szlifu, wymiany, a jak nic z tych rzeczy to tyle Ci powinno wystarczyc
A co ty byś chciał ogarem 80 śmigać?
Jeśli kiedyś rozwijał większą prędkość to może wymień pierścienie zawsze coś da do mocy i prędkości.
mój na przełożeniu 13/35 jechał ponad 55km/h na 12/38 40 więc chyba masz już cylinder do szlifu
To kwestia silnika : sprawdź gaźnik
Jak Ci jedzie 40 to i tak powinieneś być zadowolony. Widzę, że naczytałeś się głupstw ile to romecik nie pójdzie. Zwróć uwagę, na to że silnik ma już swoje lata i nie będzie jeździł bez kapitalnego remontu silnika.
Zacznijmy od tego ,że szykuje się kolejny fan przekraczania dozwolonej prędkości. Te motorowery budowane były na taką prędkość i tyle masz zapisane w przepisach, więc się ciesz że w ogóle możesz jeździć.
(18-12-2013 23:12:29)sobozow napisał(a): [ -> ]Zacznijmy od tego ,że szykuje się kolejny fan przekraczania dozwolonej prędkości. Te motorowery budowane były na taką prędkość i tyle masz zapisane w przepisach, więc się ciesz że w ogóle możesz jeździć.
Przepisy są po to żeby je łamać
ale komarkiem to nie możliwe
zainwestuj w 019 bd trochę szybszy
Są żeby je łamać, tylko później się przyzwyczai i na egzaminie wy.. 100km\h toyotom.