aż do takiego łamania rometem się nie przyzwyczai
A poza tym ramy rometowskie(może poza chartem) nie są do dużych prędkości przystosowane, a już o hamulcach nie ma co wspominać(łogarem przy 65-70 nie tak łatwo wyhamować, przy czym przyznaję się, że jechałem 50t1 z silnikiem od wsk, i przy hamowaniu z 90 dopiero jest adrenalina
)
Się człowiek naczyta głupot w internetach że Ogar 205 jeździ 55 km/h, i potem problem...
(18-12-2013 23:12:29)sobozow napisał(a): [ -> ]Zacznijmy od tego ,że szykuje się kolejny fan przekraczania dozwolonej prędkości. Te motorowery budowane były na taką prędkość i tyle masz zapisane w przepisach, więc się ciesz że w ogóle możesz jeździć.
Nie moge jezdzic bo nie mam kategorii AM
Ciesz się że ci te 40km/h jedzie, mój na dwójce siły jechać nie ma
To prawda, 42 km/h to ładny wynik.
Jak ci nie wystarcza to zmień silnik albo motorower.
Kapitalny szlif kompresja itd. a 40 Cię nie zadowala ?
Dominix pierdzielisz głupoty. Ja swoje 019 Rozpołowiłem raz i nie dlatego że się zepsuł tylko dla tego że chciałem zobaczyć ja się trzyma. Więc nie strasz kloegi że 019 jest bardziej awaryjne od 023, bo wszystko zależy od tego jak się dba. Ale zgodzę się że jest szybszy.
Ja mam ogara 205 i jak jechałem z kumplem on jechał ogarem 200 a ja swoim i nie miał ze mną szans.
Mam wszystko oryginał.
I co na to powiecie?
Że miał zajechanego ogara
Mój dużo lepszy stan techniczny wszystko prawie wymienione .
A u niego nic nie wymieniane.
Jak kupiłem swojego ogarka to od razu mi się spodobał bo miał dużo mocy .
Zaczął się psuć musiałem dokupować części które nie dało się naprawić .
Cieszymy się Twoim szczęściem. A jak tam w życiu prywatnym?
Niesamowita historia- już kręcą zdjęcia do filmu