Chlopcy Rometowcy - Forum Romeciarzy!

Pełna wersja: Ogar 200 - czy warto?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
(14-12-2013 19:56:13)Linux napisał(a): [ -> ]Jak kupujesz od pszennoburaczanego tjunera, który wsadza gaźnik dwukrotnie za duży, lub rozwierca dysze etc. to owszem, masz rację. Regulacja też jest ważna. Na seryjnym dellorto odblokowana Minarelli Horizontal LC, jeżdżąc z manetką do oporu pali 3-3,5 litra.

Aprillia RS powiadasz ? Toż to nie jest sk.uter nawet. I masz rację RS'ki potrafią spalić 5 litrów.

Chodziło mi o sr oczywiście, rs z am6 potrafią dużo więcej niż 5. Ale i tak nie wierzę w tak niskie spalanie srki na gaźniku
Po dotarciu, nigdy nie jeździłem inaczej niż z manetką do oporu Smile Wszystko zależy od sprężynek na sprzęgle, filtra powietrza, gaźnika, stanu memdrany regulacji. Jak masz dobra wkładkę do seryjnego filtra, dobrze wyregulowany seryjny gaźnik, stosunkowo miękkie sprężynki (niskie obroty startu) to 3,5 litra, jeżdżąc w pojedynkę to jest max. Jak śmigałem z dziewczyną to zdażało się nawet 4,5l, ale to już inna sprawa.

Mikołaj, tak szczerze, miałeś jakiś pojazd z Minarelli Horizontalem na serii, albo ma jakiś Twój znajomy ? Czy czerpiesz informacje z internetu ? Zauważ, że te sk.utery bardzo często są tuningowane (SR'ka, Aerox) ze względu na ogromne możliwości tego silnika i wiele osób robi to półśrodkami i potem leci opinia o koszmarnym spalaniu.

Ja Was nie chcę przekonywać czy coś. Po prostu miałem 2 lata przeszło SR'ke, jeździłem strasznie dużo i wiem jak było. Nie musicie mi wierzyć. Naprawdę ciężko jest spotkać ten silnik na serii, ale jak się trafi to jest świetny pod każdym względem.

W internecie jest mnóstwo opinii, że Ogar 200 pali 5 litrów. A wielu użytkowników z forum którzy potrafią go wyregulować wyśmieje te osoby.
Panowie, panowie Smile Bo ja już nic z tego nie wiem. Skuter - ok, nawet lepiej, fajnie by było, gdyby był 4T, bo wydaje mi się mniej obsługowy, a na tym mi zależy. Nie musi być szybki, a czy spali 2 czy 4 litry to już wielkiego znaczenia nie ma (auto pali 12-15). Co myślicie o skuterach Peugeot? Da się dostać w miarę sprawny w rozsądnej cenie?
Linux napisał(a):W internecie jest mnóstwo opinii, że Ogar 200 pali 5 litrów. A wielu użytkowników z forum którzy potrafią go wyregulować wyśmieje te osoby.

No jasne, masz rację. Miałem Ogara 200, mam Jawę 50 i owszem oba 223 od 3 do 3,5 litra łykały, ale żeby 5? Nigdy.

Ogarek 200 fajna maszynka, ale 1800zł to można dać, ale za Charta albo Simsona, ale nie za Ogara. Nie ta półka.
Aleksander, szukaj raczej Piaggio/Aprilia/Yamaha/Malaguti - to są pewniki, znajomi moi mieli problemy ze Speedfightami (Peugeot)- ale może to moje uprzedzenie. A jak 4T, to kup chińczyka za 900zł, zrób remont (naprawdę proste - mnóstwo poradników), wyjdzie Ci łącznie sk.uter na gotowe z 1600zł, a wiesz co masz w silniku i na pewno będzie dobrze jak będziesz dbał.
Nie mam czasu ani warunków na to. Wolałbym nawet więcej zapłacić, a mieć coś co będzie jeździć. Możesz dać jakieś przykłady, choćby z allegro? Bo ja nie bardzo wiem no co zwrócić uwagę.
skuter chiński 4t? a kysz! silnik 4t jest bardziej skomplikowany i ma gorsze osiągi od dwusuwowego(w niskich pojemnościach). Jeśli chcesz skutera z automatem, który z***rdala(i żre jeszcze więcej paliwa) bierz podane przez kolegę linuxa, a jeśli chcesz jakiegoś s.kutera , z nieco gorszym przyśpieszeniem i niższą prędkością maksymalną, ale za to palącego mniej: szukaj Simsona SR50, bądź jeśli przy niższym spalaniu chcesz osiągami dorównać sraczom wyczynowym, szukaj Simsona z cylindrem 70ccm
Bardzo ciężko coś tak 'na szybko' wyłapać sensownego.
Jeżeli nie chińczyk i 2T - to szukaj do 2000 roku jak najbardziej seryjnego. Wtedy do 2000zł coś kupisz.
Tak na szybko - trochę nowsze (nowa buda)- opis obiecujący: http://tablica.pl/oferta/aprilia-sr50min...db24ef3f2.
Co do chińczyka to obojętnie jaki 4T - nie znam się na tym zbytnio. Najlepiej 1 właściciel w wieku powyżej 18 lat Tongue Z jakimiś dokumentami co było robione etc.

Pisze o chińskim 4t - bo pali mało. Osiągi nie są zbyt powalające, ale jakoś to jeździ. Silnik trochę bardziej skomplikowany niż 2T, ale mniej wysilony - teoretycznie dłużej wytrzyma.

Wyżej podane Vespy też będą OK Smile To już kwestia co lubisz.
Może pomyśl o nowym chińczyku ? Cenowo nie wyjdzie źle, a masz zawsze jakiś tam serwis, gwarancję i pomoc.


Znalazłem jeszcze jedną F12 - http://tablica.pl/oferta/skuter-malaguti...164db1a2d8 widać, że seria. Żaden dzieciak raczej na tym nie szalał bo nie ma pierdyliarda naklejek etc.
Ale naprawdę ciężko tak coś znaleźć bo niby ok opis ina zdjęciach, a jak się pojedzie obejrzeć to ma się ochotę obić twarz właścicielowi i zabrać pieniądze za drogę Tongue
Nowym chińczyku z marketu? Jakoś nie mam zaufania Tongue
Pasowałoby żeby było coś w Łodzi lub okolicznych miastach. Jakoś daleko jeździć też nie chcę.
A Ogar 900? Jest chyba dość popularny.
Polecam Simsona Enduro, dzięki wyższej kierownicy jest bardzo wygodny. Do tego polecam szukać takiego z zapłonem Electronic i instalacją 12V, migacze musowo i oczywiście skrzynia 4 stopniowa i wisienką na torcie by było 70 poj. , ale to już jest trochę roboty. W każdym razie warto.
Szczerze mówiąc najbardziej podoba mi się ten Router - bo jest w miarę nowy, chyba opinie ma niezłe. Warto go obejrzeć?
Za Rutery się nie zabieraj, synu..
A to czemu? Ostatecznie jest ich pełno. Jak się rozsypie to trudno. Ja nie kupuję tego dla przyjemności. nie_mientki polecił, stąd moje zainteresowanie.
Stron: 1 2 3 4
Przekierowanie