Witam ponownie. Mam problem z regulacją gaźnika. Otóż nie mogę znaleźć poradnika na temat regulacji. Jeżeli ktoś mógłby podesłać poradnik do regulacji gaźnika GM12F1. Dam oczywiście pomógł
(12-12-2013 19:37:57)kamilhyziak napisał(a): [ -> ]Otóż nie mogę znaleźć poradnika na temat regulacji. Jeżeli ktoś mógłby podesłać poradnik do regulacji gaźnika GM12F1.
Chyba sobie jaja robisz
EDIT
Podam link do regulacji, a za każde miejsce gdzie jest opisany dostajesz 1 punkt karny. Dobry deal?
gm12f1?
To mnie bardziej interesuje.
(18-03-2012 20:16:16)szkp napisał(a): [ -> ]Ustawiasz sobie iglicę w miarę na środek, potem wykręcasz śrubę składu mieszanki 1,5 obrotu, odpalasz, ustawiasz wolne obroty, potem kręcisz śrubą składu mieszanki żeby chodził jak najszybciej i znowu ustawiasz wolne obroty. Jeżeli widzisz że dostaje ewidentnie za dużo lub za mało paliwa, wtedy odpowiednio przestawiasz iglicę i regulujesz jeszcze raz. Jeszcze pozostaje sprawa dyszy głównej (rometów to raczej nie dotyczy)- jeżeli jedziesz na pełnym gazie i w momencie delikatnego odpuszczenia silnik dostaje mocy, wtedy zakładasz większą dyszę. A mniejszą jeżeli zalewa go w czasie jazdy.
Oczywiście przed regulacją musisz dokładnie wyczyścić i przedmuchać gaźnik, no i zapłon też powinien być dobrze ustawiony.
Coś w tym stylu...
PS.Ja rozumiem że jesteś nowy, ale u góry strony jest szukajka, użyj jej bo mod się do takiego postu zawsze do..bie.
1 pkt=3%
9 razy 3 %=27% - masz prze..
(to rekord?)
Leci ostrzeżenie za te twoje pierdoły , nic nie wnoszące do tematu